22 Ocak 2010 Cuma

Renesmee Doğmasaydı...


1. Bölüm

Edward’la Esme Adası’nda çok mutluyduk. Edward’ın oyalamalarını saymazsak tabi. Ama artık bir karar almıştım, onu zorlamayacaktım. Artık Esme Adası’ndan dönüp karar verdiğim gibi Edward’la üniversiteye yazılacaktık. Ama ondan önce Edward’ın sözünü tutması gerekiyordu. Ben ne zaman bu konuyu açsam kapatmak için bahaneler arıyordu.

‘’Edward aşkım düşünüyordum da artık sözünü tutma sırası sende .’’

‘’Ne sözü?’’

‘’Şimdide bilmemezlikten mi geliyorsun Edward? ’’

‘’ııı,hmmmm ’’

Tam cevaplayacakken Edward’ın telefonu çaldı. Arayan tabiki de Alice’di.

‘’Efendim Alice ’’ dedi.

‘’Edward artık bunu yapmak zorundasın biliyorsun bundan kaçamazsın.’’

‘’Biliyorum Alice ama sen de beni anla onu canavara, ruhsuz birine dönüştürmek istemiyorum, neyse bunu sonra konuşuruz ne oldu neden aradın? ’’

‘’Sizi çok özledik ne zaman geleceksiniz? Geleceğe bakıyorum ama Bella sürekli karar değiştiriyor.’’
‘’ Bella burayı çok sevdi. Ama iki, üç gün içinde geliriz herhalde. Üniversiteye yazılacağız daha. ‘’

‘’Tamam görüşürüz o zaman. ’’

Bir hayal kırıklığı daha yaşadım. Belki Alice Edward’ı ikna eder diye düşünmüştüm ama her zaman ki gibi Edward yine sonraya erteledi. Daha sonra Edward yanıma gelerek ellerini belime dolayıp beni kendine çekti. Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu ve hemen geri çekildi. Bilmemezlikten gelerek:

‘’ Ne oldu Edward Alice niye aramış? ’’

‘’ Bizi çok özlemişler artık gelmemizi istiyorlar. ’’

Her zamanki gibi yine eksik söylemişti. Aslında buradan ayrılmak istemiyordum. Ama ne kadar çabuk ayrılırsak o kadar benim için daha iyiydi. Çünkü: Ailenin diğer fertleriyle Edward’ı sıkıştırmak daha kolay olacaktı. Biliyordum ki onlar benim tarafımda olacaklardı. Gerçekten onları çok özlemiştim. Rosaeli de dahil. Son günlerde ona karşı içimde sıcaklık hissediyordum. Nedenini bende bilmiyorum. Kendimi bu düşüncelerden sıyırıp Güneşime döndüm. Çarpık gülümseyişiyle bana bakıyordu. Yine beni büyülemişti ama söylemem gerekenler vardı.

‘’ Hadi gidelim Edward gerçekten onları çok özledim. ’’

‘’ Bugün mü aşkım, acele etmemize gerek yok. ’’ dedi şaşırarak.

‘’ Evet hayatım artık gitmek istiyorum. ’’

‘’ Tamam o zaman ben tekneyi hazırlayayım sen de hazırlan’’ dedi.

Ben de kafamla onayladım. Hemen gidip Edward’la benim eşyalarımı topladım. Daha sonra son kez banyoya gidip duş aldım. Ve artık hazırdım. Edward o sırada teknenin hazır olduğunu söyledi ve valizleri alıp tekneye doğru ilerlemeye başladı. Bende arkasından çıkıp tekneye bindim. Teknede son defa Esme Adası’na, ilklerimi yaşadığım yere baktım ve uçsuz bucaksız denizi yararak yeni hayatıma, yeni aileme doğru ilerledik.

Hiç yorum yok: