26 Ocak 2010 Salı

Charlie Bewley - Demetri İle Röportaj

New Moon'u okudun mu? Eğer öyleyse ne düşünüyorsun bunun hakkında?

evet , ama dalgınlık içerisinde okudum. ben işe yaramaz bir okuyucuyum. ama bu seferkinde özellikle 453. sayfadan sonrasına kaptırdım kendimi...

New moon'da harika olan şey yazarın herbir karakterin üzerindeki bahisi kibarca sürüncemede bırakarak açıklama stili.Bu ona büyük dönüşler ve olaylar ortaya çıkarıyor ,ayrıca aktör'ünde karakteri hakkıyla oynamasını daha kolaylaştırıyor ve hayranların beklentilerini .

Stephenie'nin tüm itibarı karşılıklı insani duyguların etkileşimindeki esaslı bilgisinden geliyor.

bu yönünde oldukça dahi.

Karakterin Demetri'yi oynamak konusundaki beklentin nedir?

Demetrinin iz sürme yeteneği var delice şiddetle,hızlı ve zarif biçimde. Tuscany'de yeraltında yaşıyor ,ona sürekli yemek getiren güzel heidi ile takılıyor ,kırmızı gözleri var ve güneşte parlıyor. bu bakımdan bu efsanevi karakteri oynamanın sevilmeyen bir tarafını görmek zor.

paylaştığımız ortak özellikleri ifade etmem gerekirse bir karakter olarak şunu ciddi olarak söyleyebilirim ki: o bir avzı iz sürücü ,ben çılgın bir koşucuyum ; O bir diplomat ,ben ise spiritualist'im ; o havalı ve şık giyimli, ben ise... pek çok ortak noktamız var.

Demetri'de ki sevdiğim şey büyük kötü felix'in yanında baştan aşağı cazibeli oluşu ;şu ana kadar "daha az ölümcül değil"... açıkçası bu adam tutsak etmiyor. yada bunu onları kollarından bacaklarından parçalamadan önce yapıyor .

Film çekimleri devam ederken en çok kimle birlikte çalışmayı umuyorsun ?

Robert Pattinson

Okuyucular, herzaman olduğu gibi, aktörlerin çocuklukları hakkında meraklıdır.
Senin çocukluğu nasıldı nerede doğdun ve büyüdün?

ben orta ingilterede yarı müstakil bir çiftlikte meydana gelmişim. orası benim oyun alanımdı, tapınağımdı.
bağlarımı kopardığım en kısa zaman içinde ise bahisler yükseldi ve dünya benim macera adam haline geldi.

çok talihli olduğumu düşünürüm... olağanüstü derecede işlevsiz bir ailede büyüyüp o formdan ayrıldım.
hemen farklılıklarımın keskin rekabetim olduğunu ve ıstırap kaynağı olmadığını farkettim ve bundan sonra eğlenmeye başladık.

Hiç bir hobin yada uğraştığın bir organizasyon varmı?

ben bir gündüz kulübünün bir üyesiyim.vancouver'a geldiğimden beri onlar benim ve diğer üyeler üzerinde harikalar yarattılar.

ve ayrıca "rave-running"'in kurucusuyum.

Gelecekteki kariyerin hakkında umutların nelerdir?

Kısa vadeli olarak: ileri baktığımda Twilight Saga'daki karakterim ile büyümeyi hedefliyorum.Bu proje hakkında büyük bir enerjim ve heyecanım var
ve umarım bu fırsat tamamen keşfedilir bu ilerdeki birkaç senede kendini gösterir.

Filmde, çevremi , sanatımı buldum. Ayrıca yazmayıda gerçekten çok severim. Ve yönetim , yapım . hangisi daha once yada sonra keşfedilir göreceğiz.

Aksi halde , hayatımı birinden ötekine yönetmek gibi bir şeyim hiç yok, tüm bildiğim oyunculuğu sevdiğim ve dışarıda onlara hayat vermek için can attığım birçok harika karakterler olduğu söylüyor.

Hiç yorum yok: