20 Ocak 2010 Çarşamba

Hugh Grant: “Robert Çılgınlığını Anlayabiliyorum!”


Alacakaranlık yıldızı Robert Pattinson Seksi, bunu zaten biliyoruz, ama bırakın kadınları Hugh Grant bile böyle düşünüyor!

Hugh Grant Alacakaranlık’ın kalp çarptıran yıldızı Robert Pattinson’ın büyük bir hayranı olduğunu açıkladı ve kendisinin neden tüm yaştan kadınların ona bu kadar düşkün olduğunu anlayabildiğini söylüyor.

Hugh Grant’a göre; “Henüz Alacakanlık’ın ikinci filmi Yeni Ay’ı izlemedim, ama Robert çılgınlığını anlayabiliyorum. O gerçekten çok seksi!”

Hugh ayrıca en son filmi “Did You Hear About The Morgans?” filminde giydiği kovboy şapkası ile seksi olduğunu düşündüğünü, ama bu düşüncesinin filmi gördüğünde değiştini söyledi.

Oyuncu “Kovboy şapkası ile oldukça seksi göründüğümü düşünüyordum. Yani en azından öyle olmasını umuyordum. Ama filmi izledikten sonra bir kaçık gibi göründüğümü kabul etmeliyim.

Ama bilmelisiniz ki her zaman kostüm tasarımcılarına beni mümkün olduğunca çekici gösterecek kıyafetler hazırlamalarını söylüyorum.” dedi.

Robert’in böyle bir problemi yok!

Hiç yorum yok: