19 Ocak 2010 Salı

Gece Yarısı Güneşi-Yarından Sonra


2. Yarından Sonra

Bella

Gecenin tam ortasıydı dolunayı andıran aya bakıyordum. Edward yavaşça yanıma geldi.

“Aşkım bugün doğum günün ne dilek tutacaksın?”

“Seninle ve kızımla sonsuza kadar yaşamak” Sonsuza kadar bu kelime benim için çok önemliydi.

“Sonsuza kadar.” Onun içinde sonsuza kadar kelimesi en az benim kadar değerliydi. İçerden garip bir ses geldi. Sanırım Edward’ın telefonu çalıyordu. Koşarak gitti.

“Alo.”

“Geliyoruz.”

“Ne oldu Edward.”

“Sakin ol aşkım sanırım bir aksilik var gidince öğreneceğiz.” Koşmaya başladık biricik kızım şimdi Charlie’deydiler. Bu aksilik her neyse çabuk bitse iyi olacaktı. Yoksa benim kızım orada uyuya kalacaktı.

Büyük eve vardığımızda partiden eser kalmamıştı. Herkes Alice’nin yanında toplanmıştı. Bir şey olacağı kesindi ama neydi? Esme beni görünce hemen yanıma yaklaştı

“Endişelenme, Volturiler değil.”

“Hım, peki gelecekle ilgili ne bizi bu kadar sarstı, bu mutlu ve huzurlu günlerimizde?”

“Emin değiliz fakat Alice bir şeyler gördü bir çeşit sürü gördü.”

“Ve bize saldıracaklarını da gördü.”

“Nasıl yani? Daha açık bir şekilde söyler misiniz?”

“Peki Bella, Hatırlarsan yaklaşık 5 yıl önce Volturiler Reneesme için burada olduklarında. Kurtlardan çok korktuklarını görmüştük.”

“Ve onlara bir kurt adam sürüsü saldırdığını da görmüştüm ve sizlere neden korktuklarını söylemiştim.”

“Teorimizi göre, Yarından sonra dolunay ve genelde kurt adamlar dolunayda dönüşüyor kitaplar, filmler ve efsanelerde böyle gösteriyor.”

“Yani yarından sonra bizlere saldıracaklar peki bunu anladım ama neden?”

“Biri bize karşı onları kışkırtmış.”Bu sözden sonra herkes Alice’nin etrafına toplandı Alice’nin gözü ise gelecekteydi. Bir şeyler görüyordu kesindi. Yüzünde aniden bir hüzün kapladı.

“Sayıları.”

“Sayıları.”

“Sayıları ne Alice söyler misin? Bizi merakta bırakma.”

“Bizden çok daha fazla olacaklar.”

“Hayır.”Alice bağırdı yeni bir şey görmüştü. Bu hiç iyiye işaret değildi.

Hiç yorum yok: