26 Ocak 2010 Salı

Chris Cooper ile Beni Hatırla ve Robert Hakkında


Chris “Beni Hatırla” filminin çekimleri sırasında Rob’u görmek için çabalayan insanlardan “Setin 30 metre çevresine barikatlar yerleştirdik ve orada bulunan insanlar ve paparazzi bunları hiç önemsemedi,” diye bahsediyor. “Robert sanki silah altında idi, üstünde pek çok baskı vardı, ve onun bu gibi durumlarla başa çıkmayı öğrendiğini biliyorum. Ama bu başa çıkılması çok zor bir olay.”
Chris filmin açık mekan sahneleri sırasında etrafta o kadar çok insanın toplanmasının nedenini Facebook ve Twitter gibi sosyal iletişim ağlarına bağlıyor. Ayrıca çekimlerin New York Üniversitesi yerleşkesinin hemen yakınında yapılması nedeni ile pek çok bayan hayranın Rpattz’i görme ihtimali ile sete geldiğini belirtiyor.
“O tüm sahneleri 10 metre yakınında bulunan kalabalık ile birlikte çekti ve paparazzilerin fotoğraf makinelerinin sesleri hiç susmadı. Çekimler sırasında bu sebeple yaşanan aksaklıklardan dolayı yönetmen Allen Coulter ile sıkıntılı anlar yaşandı. Biliyorum ki onun yaşında hiçbir şekilde bu durumla başa çıkamazdım.”
Akademi ödüllü br oyuncudan gelen bu sözler çok büyük önem taşıyor. Chris Hollywood’ta adını Rob’tan çok daha ileri bir yaşta duyurdu ve biz onu kalp hoplatan oyuncular kategorisine pek koyamayız. Bu sebeple yaptığı “Bunların Rob için yeni şeyler olduğunu düşünüyorum”diye yorumladı.
Alıntı

Hiç yorum yok: