22 Ocak 2010 Cuma

Emilie de Ravin ile Beni Hatırla Üzerine


Emilie de Ravin Söyleşi

2010 Emilie de Ravin için çılgın bir yıl olacak. 28 yaşındaki çarpıcı Avustralyalı yıldız Şubat ayında Lost dizisinin Final sezonu için setlere dönecek ve 5 yıldır devam eden kurgu ve karmaşa dönemini kapatacak. Önümüzdeki ay onu “Beni Hatırla” filminde Robert Pattinson’ın sevgilisi olarak izleyeceğiz, ki bunun çok büyük bir olay yaratacağını tahmin ediyoruz. Büyük olay ile kastımız gençlerin aklını alan günümüzün Hollywood kalp ağrısı ile Bella Swan tarzı bir sevgi. Yani Sayın de Ravin, gerilmeyin, anlaştık mı?

Ama oyuncu MTV ile yaptığı ropörtajında bunu normal karşıladığını açıkladı. Çok başarılı olduğu ve önümüzdeki yılın gözdesi olacağı için de Ravin’I 2010 yılında izlememiz gereken ilk 10 listemize alıyoruz. De Ravin yaptığımız uzun söyleşide bizlere Lost hakkında ipuçları verdi ve Beni Hatırla filmi ile birlikte etrafını saran çılgın ilgiyi açıkladı ve ne zaman Robert ile görüşse nasıl hemen aralarında birşeyler olduğu dedikoduları çıktığını anlattı.

MTV: Herkesin takıntılı bir şekilde takip ettiği bir dizinin çekimlerine dönüyorsun, gezegendeki en büyük oyunculardan biri ile rol arkadaşısın – 2010 senin için gerçekten büyük bir yıl olacak gibi hissediyor musun?

Emilie de Ravin: Evet, çılgınca heyecanlıyım. Dizi olağanüstü, ve ben beşinci sezonda yoktum, böylece Beni Hatırla’nın da arasında olduğu başka projelerle ilgilendim. Bu kadar çok sayıda yetenekli insanla bir arada olmak insana ilham veriyor. Ve dizinin bitmesi ile, acı bir sevinç duyuyor ve üzülüyorum, ama bitişi de olağanüstü olacak. Grupta en son kalanlardan olmak istemeyeceksiniz!

MTV: Peki Beni Hatırla nasıl ortaya çıktı? Rob ile seçmelere katıldın mı?

De Ravin: Beni oynadığım rol için bir süredir oyuncu arıyorlarmış, pek çok farklı kıza bakmışlar. Ben çekimler başlamadan üç hafta önce senaryoyu okudum.Rob ile deneme çekimi yapmak için New York’a gittim ve anında birbirimize ısındık ve aramızda müthiş bir kimya oluştu, ki bu genelde bu kadar kolay olmaz. Elbette orada rol yapacaksınız, ama yapacağınız rol için de karşınızdaki oyuncu ile aranızda bir bağ olmasını istersiniz. Bizim aramızda vardı. Ve daha o gün kostüm provalarına gönderildim.

MTV: Bu rolü almadan önce Rob’u gittiği heryerde takip eden bu çılgınlığı hissetmiş miydin?

De Ravin: Sanırım etmiştim, ama bu durumu tam olarak film çekimleri için sete gittiğim ilk gün anladım, ve şöyle oldum, “Oooooh, Tamam.” Filmin neredeyse %90’ını Manhattan’da dış mekanlarda çektik ve pekçok paparazzi ve hayran bizi izlemeye geliyorlardı, bu sebeple yaptığın işe daha çok odaklanman gerekiyor.

MTV: Gerçekten delilik miydi?

De Ravin: Filmin dış mekan çekimlerinde pek çok çılgın an yaşandı ve biz çekimlere devam etmek için insanların uzaklaştırılmasını bekledik. İnsanlar gitmek istemiyorlardı. Rob ve ben bu duruma çok gülüyorduk. İkimizin bir lunaparka gittiği bir buluşma sahnesi vardı ve bu basına, paparazzi ve hayranlara duyurulmuş. Provaları yapıyorduk ve çevremizdeki insanların farkında değildik, bir an durduk ve birbirimize bakıp, “Bir dakika, biz ne yapıyoruz?” olduk. Sahnemizi çekmeye çalışırken orada bulunan yüzlerce insan yüzünden kendimizi işimize veremiyorduk.

MTV: Rob ile çekimler dışında nasıl bir ilişkiniz var?

De Ravin: Çok kısa sürede uyum sağladığın, inanılmaz derecede yetenekli ve kendini bir filmi en iyi şekilde çekmeye adamış bir insanla birlikte çalışmak harika birşey. Çekeceğiniz sahne hakkında konuşabileceğiniz birine sahip olmak ve aranızdaki ilişkinin çok doğal ve kolay olması, onunla arkadaş olabilmek ve senaryoya kendimizi adamak filmin çekimlerini çok keyifli hale getirdi.Rob ve benim kamera karşısında geliştirdiğimiz ilişki çok doğaldı, ve gerçek hayatta da doğal bir ilişki geliştirdik.

MTV: Ama sen bana hergün birlikte vakit geçirdiğiniz karavanda “Alacakaranlık’I birlikte izlemediğinizi söylüyorsun?

De Ravin: Hayır! Filmleri çekimler başlamadan önce izlemedim. Filmler harikalar. Beni hatırla filminden çok çok farklılar. Alacakaranlık ve Beni Hatırla birbirine kesinlikle benzemeyen filmler. Aynı şekilde Edward Cullen ve Tyler arasında da pek benzerlik yok.

MTV: Filmde Pattinson’ın canlandırdığı Tyler’a aşık olan üniversite öğrencisi Ally’I canlandırıyorsun. Bize biraz bu iki karakter arasındaki ilişkiyi anlatır mısın?

De Ravin: Ally ve Tyler arasındaki ilişki çok güzel bir şekilde gelişiyor. Bu çok dürüst, doğal ve gerçek bir aşk hikayesi. Alıştığını Hollywood tarzı aşk hikayelerinden değil. Her ikisi de böyle bir ilişki aramıyordu, ama birden oluyor. Kesinlikle aralarında fiziksel bir çekim var, ama ayrıca kelimelerle anlatamayacağınız bir durum da var. Çok nadir yaşanan şartlar içinde bir araya geliyorlar. Aralarındaki ilk bakışta aşk değil, ama ilk bakışda birbirlerinden hoşlanıyorlar. İlişkileri başladığında her ikisinin de başka kimsenin onları anlamayacağını düşünerek kendi içlerine kapanmalarına neden olan büyük aile sorunları var. Sonra birbirlerini buluyorlar. Birbirlerine karşı rol yapmıyorlar. Çok açıklar ve oldukları gibiler. Bazen güzel, bazen çirkin ve bazen sinir bozucu olaylar yaşıyorlar, ama hepsinde birbirlerine açıklar.

Hiç yorum yok: