16 Kasım 2009 Pazartesi

Yeni Ay Basın Konferansı: Hayranlarının Gerçek Seni Tanımasına Ne Kadar İzin Veriyorsun?


Soru: Hayranlarının ve kamuoyunun Edward’ı canlandırman dışında senin kim olduğunu bilmelerine ne kadar izin veriyorsun, ve bu arada özel yaşantını korumaya da devam ediyorsun?Rob: Sanırım bunu rolleri canlandırarak sağlıyorum. Aslında ropörtaj yapmak çok riskli. Yaptığım ropörtajlarının miktarını sınırlandırıyorum. Hiç kimse bu kadar ilgi çekici değildir, özellikle gerçekten bir şey anlatmıyorsa. Ve, ben toplumdaki bir karakter gibi olmak istemiyorum. Bu yüzden yapabileceğim tek şey işimi yapmak ve buna insanların nasıl tepki verdiğine bakmak.
Ama ben her zaman aslında kim olduğumu gerçekten bilmediğim gerçeğine tutunuyorum, bu yüzden kendimi bölümlere ayırmayacağımı umuyorum. Sadece tüm bu olanları önemsemiyorum. Son zamana kadar herhangi bir şey için hiç bu kadar çabalamadım. Ama kendimi küçümsemeyi artık bırakmalıyım, çünkü insanlar buna inanmaya başlıyorlar. Şöyle diyorlar, “Bu adam bir salak”, bu yüzden bunu yapmayı bırakmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok: