10 Kasım 2009 Salı

Yeni Ay Basın Konferansı: Bu Filmde Daha Fazla Olsaydım Diye Düşündün mü?

Filmin çoğunluğunda görüntüden ibaret olduğun için diğer oyunculardan kendini ayrılmış gibi hissettin mi? Bu filmde daha fazla olsaydım diye düşündün mü?
O sahneler en zor sahnelerdi. Tam o sırada değillerdi aslında ama sonradan bu sahneleri izlediğimde eklerken ve seslendirme yaparken ne kadar değiştirmiş olduklarını farkettim. Bu aslında Edward değil. Bu Bella’nın yalnızlığının ve çaresizliğinin yansıtılması. Her zaman da zordu. Kristen’e bu sahneyi nasıl oynardın diye sorduğumda o da zor bir sahne olduğu konusunda benimle hemfikirdi. Yalnız kalmak konusunda ise bu karakteri oynarken her zaman onu başkalarına uzak hissettim zaten. Bence aslında bu Edward’ın normal hali. Yani çok da farklı hissetmedim bu sefer aslında.

Hiç yorum yok: