20 Kasım 2009 Cuma

Ellen Degeneres Show Ve Robert


Bu çok komik bir hikaye. Robert Pattinson 20 Kasım Cuma günü yayınlanacak olan Ellen DeGeneres Show’un çekimlerinde çok komik bir hikaye anlattı.
“Bir şov için ön görüşme yapıyordum, ve cümle ağzımdan çıkar çıkmaz pişman oldum” diyor R Pattz. “Sanki ben pozisyonumu kötüye kullanıyormuşum gibi oldu.”
“Yaklaşık 500 imza verdikten sonra, söz konusu hayran yanıma geldi. Bu tür imza vermelerde her kişi ile yaklaşık 10 saniye görüşebiliyorsun ve gerçekte hiçbir şey söylemiyorsun, ve ben artık sürekli “Merhaba, nasılsın?” demekten sıkılmıştım. Bu hayran bana “Senin ilgini çekmek için ne yapabilirim?” diye sordu, ben de “Hmmm, sadece kıyafetlerini çıkar.” dedim. Ve o karşımda durdu çılgın bir şekilde kıyafetlerini çıkarmaya başladı ve güvenlik görevlileri kızı odadan apar topar çıkardılar. Hayatımda hiç o andaki kadar korkunç hissetmemiştim.”

Hiç yorum yok: