11 Kasım 2009 Çarşamba

Yeni Ay Basın Konferansı: Edward ve Bella’nın Ayrılık Sahnesini Canlandırmak Nasıldı?


Edward ve Bella’nın ayrılık sahnesini canlandırmak nasıldı?
Bu sahne hakkında garip olan birşeyler vardı. Bu sahnenin çekimleri sırasında bana yardımcı olan şeylerden biri insanların filme olan katılımı ve serisinin hayranlarının Bella ve Edward’ın ilişkisi hakkındaki fikirleri ve bu ilişkinin onlara ne sunduğu idi. Bu ilişkiye iki insan arasında ki ideal bir ilişki diyebiliriz. Bu sahneyi oynamak, yani bu ideal ilişkiyi bitirmek konusunda ise kendimi oldukça baskı altında hissettim. Oynarken ben de sarsıldım. Güneş ışığına çıktığım sahne gibiydi. Seyirciler sanki seni izliyormuş gibi hissediyorsun. Garip bir sahneydi.
Hiç Edward’ın Bella’yı terk ettiğinde yaşadığı gibi bir kalp kırıklığı yaşadın mı?
Hayır, sanmıyorum.

Hiç yorum yok: