20 Kasım 2009 Cuma

New York Premiere’inde Tutulma’dan İpuçları!


NEW YORK — “Yeni Ay”ın bu hafta gösterime girmesi ile birlikte filmin yıldızları bir sonraki film olan “Tutulma” hakkında ipuçları vermeye başladılar. Eğer hayranlar Bella’nın “Yeni Ay”da tuzağa düşürüldüğünü sanıyorsanız, Tutulma’da sizi bir sürpriz bekliyor.
Robert Pattinson Yeni ay’ın New Yokr’taki Premiere’inde kırmızı halıda “Bella üçüncü filmde bence biraz kalleşlik yapacak… Bunun güzel bir sahne olacağını düşünüyorum,” diyerek düşüncelerini bildirdi.
“Alacakaranlık Efsanesi”nin Pattinson’a çok büyük bir şöhret getirmesine rağmen, o bu şöhrete güvenerek çalışmayı bırakmadı. Bir sonraki filmi “Beni Hatırla”nın fragmanları 19 Kasım 2009 günü gösterime girdi, ve fragmandan onun da dram dolu bir ilişkiyi konu aldığı görülüyor. Ancak Pattinson bu görüşe katılmadı ve “Bu film “Alacakaranlık” benzeri bir film değil, ancak sanırım aynı hayran topluluğuna hitap edecek.” dedi.
Kristen Stewart ise Bella’nın üçüncü filmde içinden geçeceği acılardan bahsetti. “Ben bu aşk üçgeninin gerçekten problem haline geleceği zamanları görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Bu aşk üçgenine masum bir şekilde Yeni Ay’da değindik, ama Tutulma’da bu çok, çok gerçek bir hal alacak.”
Stewart ilerleyen filmlerde Bella’nın büyümesi ve gelişmesini görmenin hem kendisi, hem de Alacakaranlık hayranları için kesinlikle çok ilginç olacağını söyledi. “Onun kendini Edward’a adamasında hep arkasında oldum. Ama bu adanmışlığın sekteye uğradığını görmek ilginç olacak.” dedi.

Hiç yorum yok: