26 Ekim 2010 Salı

Twilight'taki En Komik Sahne...

Robert ve Kris'e farklı yerlerde aynı soru sorulur.

Soru şu: Twilight setinde en komik sahne çekimi?

Verdikleri cevaplar;

Kristen:''Setin ilk haftası bale stüdyosunda James'le olan sahneyi çektik. O sahnenin çekimi çok komikti. Zaten tüm aksiyon sahnelerinin çekimleri komik olur. Biri oradan atlar,buraya sıçrar,biri yere düşer,biyerini çarpar,kırar vs. Robert bu sahnede inanılmazdı... Ta ki beni kaldırmaya gelene kadar. Benim yanıma geldi.Beni kavradı ''Üzgünüm Bella''dedi.Gözlerimi kapatıp kafamı onun göğsüne yasladım ve havaya zıplamasını bekledim. Bekledim.. Bekledim... Ama hiç bir şey olmadı... Hala aynı şekilde duruyorduk. Sonunda gözlerimi açtım havada olmayı beklerken hala aynı yerde olduğumuzu farkettim. Robert : ''Iı...ghhhtt..''gibi sesler çıkarıyordu ve beni kaldırmaya çalışıyordu. Ama kaldıramıyordu! Tanrım! Bu fazlasıyla komikti. Ama aynı anda benim için kötüydü... Utanç vericiydi... Yani... Durdum ve bir an ''Ben o kadar şişkomuyum?'' diye düşündüm.... 30 kere tekrar ettik. Ama çok komikti yinede.. Robert beni her zaman güldürür!''

Robert:''En komik sahne çekimi...Hmm...Setin ilk günüydü sanırım.Bale stüdyosundaydık.Çok utanmıştım!''
Röportajı yapan kadın : ''Neden?''
Rob: ''Çünkü ben Kristen'ı kaldıramadım! Aslında Kristen zayıftır ve ben onu kaldıramadım! Ona rezil oldum!'

Hiç yorum yok: