21 Ekim 2010 Perşembe

Kris People' la Röportaj

Son filmi ‘On The Road’ için saçlarını yazın kızılımsı bir sarıya boyatan Kristen Stewart, kısa bir süre önce kendi doğal saç rengi olan kahverengiye geri döndü. “Bir süre önce sarışındım.”diye anlatıyor Stewart, pazartesi günü, Welcome to the Rileys’in kırmızı halısında. “Şimdi Twilight için tekrar koyu renk saça döndüm.” Diyor ve ekliyor, “ Koyu renk saçla daha fazla kendim gibi hissediyorum.”

Welcome to the Rileys’in tönetmeni, Jake Scott, Kristen’in kestane rengi saçlarını neden ellemediklerini söylüyor. “ Bize Twilight filminin çekiminden iki hafta sonra geldi. Saçından hoşlandım ve bozmadık. Fakat biraz daha berbat ve dalgalı hale gelmesine izin verdik. “

Fakat Stewart, Bella karakterine hazırlanırken bıraktığı kötü alışkanlıklarına, Welcome to the Rileys setinde geri dönüş yaptı. “Çok kötü besleniyordu, tonlarca sigara içiyordu ve geç kalkıyordu.” Diyor Scott. “Karakterinin doğasını kucakladı.”


Bu yüzden Kristen Stewart şuanda hafif bir diyet uyguluyor. “ Açıkçası bu biraz utanç verici.” Diyor Kristen People’a. “ Fakat yakında bir vampiri canlandıracağım. Berbat bir şekilde normal besleniyorum. Ve tabii bu yüzden, şimdi yiyeceklerime fazla tereyağı veya onun gibi şeyler koymamaya çalışıyorum.”

Ve diyet işe yarıyor mu?

“Evet, evet!” diye cevaplıyor Stewart. “Kendimi daha iyi hissediyorum… Yani… Sanırım…”

Hiç yorum yok: