27 Ekim 2010 Çarşamba

SKY Magazin Ropörtajı...

Şafak Vakti Spoiler’ı içermektedir. Eğer sürpriz olmasını istiyorsanız devamını okumayın!

Sky Movies Magazine Twilight’ın önder yıldızlarıyla oturduğunda- Kristen Stewart(Bela), Robert Pattinson(Edward), Taylor Lautner(Jacob)- birbirlerine ne kadar yakın oldukları oldukça belirgindi.

Twilight filmi, 2008 yılında piyasaya sürüldüğünden beri hayatlarının iki yıl içinde nasıl değiştiği çok şaşırtıcı değil.Bir gecede, Stewart (o zaman 18), Pattinson (22) ve Lautner (sadece 16) genç idollere dönüştüler ve Twilight çılgınlığı inanılmaz bir dalga gibi süpürüp götürdü.

Şimdi, dördüncü film Breaking Dawn – Part 1, için işe koyuluyorlar ve ilk üç film (Alacakaranlık, Yeni Ay, Tutulma) Kasım ve Aralık aylarında Sky’da gösterilyor. Biz en başarılı serilerden birinin, bir parçası olmak hakkında konuştuk.


Sky Filmler Magazin: Yani, üçüncü film bu yılın başlarında sinemalarda çıktı ve dördüncü çekime başlamak üzeresiniz – Twilight’ın bu kadar büyük bir başarı yakalayacağnı düşünüyor muydunuz?

Taylor Lautner: Büyük bir sürpriz oldu.Filmi çekerken, sadece tutkuyla ilgili bir film çekiyoruz diye düşünüyorduk. Kimsenin izlemek isteyeceğini düşünmüyorduk. Bu kadar büyüyeceği, yayılacağı hakkında hiçbir fikrimiz yoktu.

Robert Pattinson : Ben gerçekten karanlık ve küçük bir vampir-aşk öyküsü olacağını düşünüyordum. Ve o zaman bu sadece büyük bir film olarak sona erdi. Böyle olacağını tahmin edemezdim. Yani bu harika!

Kristen Stewart : İşin güzel tarafı, bu fantezinin bütün mitolojik ögelerine sahip olmanız. Bence kızların bunu bu kadar sevmelerinin nedeni, gerçek hayatta uğraştıklarımızdan biraz daha ciddi olması. Bu hissettiklerinizden biraz daha tutkulu.

SMM: Hayatınız, basın ve fanların ilgisiyle çok değişti mi?


TL: Evet birazcık…Çünkü sabah uyandığınızda 12 paparazzinin bir arabada sizin için beklemesi ve gün boyunca sizi takip etmesi normal değil.

KS: Bu gerçekten çok komik. Onlar bizi takip ettiklerinde, hepimiz geriye doğru gidiyoruz ve bizi görünce koşmaya başlıyorlar.Fotoğrafımızı çekmeye çalışıyorlar! Beni fotoğrafta çok mutlu gördüğünüzde bilin ki onlara gülüyorumdur

TL: İşin artıları eksileri de bunlar. Son iki yıldır hep bu görüntüyle karşılaşıyorum. Ama bunun hayatını etkilemesine izin vermemek çok önemli. Gerçekten iki ayrı dünyaya sahibim. Twilight dünyası ve önceden de var olan, arkadaşlarım ve ailemin olduğu dünyam.

SMM: Sizler uzun zamandır birlikte çalışıyorsunuz, peki ilişkileriniz nasıl değişti?

KS: Şimdi tamamen farklı bir ilişkiye sahibiz. Çok iyi arkadaş olduk. Gerçekten çok yakın arkadaşlarız.

TL: Evet, biz birbirimize çok yakınız. Yani, şimdi iyi dostlarız ve bu gerçekten şaşırtıcı! Birbirimize karşı açık, dürüst olabiliyoruz ve bu daha da keyif verici. Bunun daha iyi bir çalışma ortamı yaratacağını düşünüyorum.

SMM: Birbirinizi kırdırdığınız oluyor mu?

KS: Onlar beni kızdırmıyor(Gülüyor.) Tamamen normal bir ilişkimiz var. Birbirimizi incitmek konusunda endişelenmiyoruz, çünkü gayet dürüstüz.

TL: Kris ve ben süper yakınız.[Pattinson’a şakadan vuruyor ] Her şey hakkında konuşuyoruz. Mola esnasında ya futbol oynuyoruz ya da o, üzümleri bana doğru atıyor, ben de ağzımla yakalamaya çalışıyorum. Bazen sette gerçekten sıkılırsınız.

SMM: Rob ve Tay, Karakterleriniz rakipler. Peki, Tutulma çekimleri esnasında zorlandınız mı?

TL: Rob çok komik. Çadır sahnelerinde olduğu gibi – O sırada Rob’a nefret dolu bakışlar atmak gerçekten çok zordu, çünkü o sadece komik ve iyi bir adam. Her ‘’Kestik!’’ dediklerinde biz kahkahalara boğuluyoruz.

RP: O sahneyi çekerken çok garip bir ruh hali içindeydim. (Gülüyor) Kelimeler konusunda saplantılıyım, çünkü bu Amerikan aksanı. Bütün gün boyunca bitiremedim.

SMM : Hepsi bu mu?

RP: [Bu bir sanhneydi] Kristen’ın uyuyor olması gerekiyordu.Ben aşağı baktım ve onu güldürmeye çalıştım. Ama o ve ben gülmemeye çalışıyorduk , çünkü sahnede duygusal bri enerji olması gerekiyordu ancak gülmeyi kesemiyordum.

SMM: Jacob ve Bela Eclipse için bir araya geldiler. Aranızda tuhaf şeyler oldu mu?

TL: Jacob’ın Bella’yı ilk kez öpmesi ve yumruk yemesi onun için çok iyiydi.Kesinlikle. (Gülüyor)

RP: Onlar asla ben setteyken öpüşmediler. Gerçekten, sanki biri sizi kandırıyormuş gibi. İşe geliyorum ve sanki ‘’Nasıldı?’’ demek gibi.

TL: [Sadece bir öpücük] Filmin doruğunda vardı. Dağın tepesi harika bir arka plan oldu. Bu gerçekten çok önemli, duygusal bir an. Ama bu çok komikti çünkü Kris ve ben öpüştüümüzde ve bittiğinde Kris bana baktı ve ‘’Sadece öpüştük’’ dedi. Ben de ‘’Evet, gerçekten yaptık!’’ Bu çok komikti.

SMM: Peki utandınız mı?

TL: Hayır. Kristen ve ben o kareyi çekerken, Jacob ve Bella’yız.Herşeyi yaparız, öpüşmek,kavga… Neredeyse 3 film sonra bu karakterler yaşıyor olacak.

KS: Evet, muhtemelen bu noktada deli sertifikalı olacağım.

SMM: Bize Breaking Dawn hakkında bilgi verecek misiniz?

KS: Şey, bu iki film oldu. Kasım ayında çekimlere başlıyacağız.

TL: Gerçekten, iki film olacağı için heyecanlıyım. Bence bu iş çok iyi olacak, Bill Cordon(Yeni yönetmen) ile çalışma fırsatı bulduğum için mutluyum. Onun yönetmenlik yapacağını duyduğumda ‘’Tamam, bu iş altın gibi olacak…’’

KS:Bence bütün yönetmenler harika bir iş çıkardı. Catherine Hardwicke’n(ilk filmin yönetmeni) gençlikle ilgili büyük bir bağı vardı. Chris Weitz’i tanımlamak gerçekten zor. Çok şefkatli ve onda bir bilgelik var. David Slade biraz daha duyarlıydı. Eclipse’ın iyi yanı biraz daha korkunç olması diye düşünüyorum.

SMM: Karakterler filmle nazıl değişti?

RP: Kitabı okuduğumda…bunu oynayamam diye düşündüm. Bu imkansız. Ama Edward’ı bir süre için denedim. Kimin onun hakkında ne dediği, kahramanca işler yaptığı önemli değil. Onu her şeyi doğru yaptığına ikna etmek imkansız. Ve onu o yapan, yaşamasını sağlayan kesinlikle Bella.

TL: New Moon’da karakter alıştırmaları yaparken, ilk yarısı eski Jacob, ikinci yarısı yeni Jacob’ı oluşturuyor. Eclpse’da Jacob olgunlaştı ve ciddileşti. Eclipse benim favori filmim çünkü, romantizm, kavga, aksiyon ve her şey konusunda en iyi film. Eclipse onları bir sonraki adıma taşıyor. Burada aşk üçgeni var. Bela iki adam arasında seçim yapıyor.

KS: Breaking Dawn’da Bela bir eş oluyor. Bir anne oluyor. Neyse ki bir süre karakteri oynadım. Genç bir eşi ve anneyi oynamak çok daha zor. 17 yaşından beri onunlayım, burada bir ilerleme oldu. Bence bu serinin güzel tarafı. O noktaya gelmesi uzun zaman alıyor ve çok fazla şey kaybedip sonra geri kazanıyor. Bence böyle bir karar alabilmek için kendinizi gerçekten tanımalısınız ve kendinize güvenmelisiniz ve o bunu başarıyor. Herşey hakkında başı dik ve dürüst ; çocukları çok iyi tanıdığım ve bu macerada hep birlikte olduğumuz için çok heyecanlıyım ..

Kaynak => http://movies.sky.com/exclusive-twilight-interview-pattinson-stewart-lautner

Hiç yorum yok: