8 Mart 2010 Pazartesi

Emilie de Ravin - Beni Hatırla ve Robert Hakkında


TeenHollywood: Peki, kaçınılmaz soru. “Kalp Çarpıntısı” ile çalışmayı nasıl buldun?
Emilie (güler): Bu onun yeni ismimi? Harika idi, gerçekten çok iyi anlaştık, çok eğlenceli zaman geçirdik, bu film için aynı oranda tutkuya sahiptik ve herşey çok dolay ve zorlamasız oldu. Sette çekimler öncesinde ve sırasında repliklerimiz hakkında konuşarak ve ilişkimizi geliştirerek ve ayrıca birbirimizi yakından tanıyarak çok zaman geçirdik, bu yüzden çok rahattık ve bu durumun çok yardımcı olduğunu düşünüyorum.
Sette hiç aslında bir senaryoyu okuyormuş gibi hissetmedik, sanki biz muhabbet ediyorduk ve ben onu dinliyordum, gözlemliyordum ve Ally’nin vereceği tepkileri veriyor gibiydim. Bu çok güzeldi ve gerçekte çok fazla kişiyle yaşanmayan bir deneyimdi.
TeenHollywood: Paparazzi ve barikatlardan bahsetmiştin. Sen kendine ait pek çok hayranı olan oturmuş bir oyuncusun, ama başrolü paylaştığın adamın günümüzün en popüler oyuncusu olması nedeniyle birden ışıklar altında olmak nasıl hissettiriyor?
Emilie: Bilmiyorum, genel olarak bu film hakkında gerçekten heyecanlı ve istekliyim, bu yüzden sanırım bu duygularla gelen birşey iyi olacaktır. Gerçekten sevdiğim bir şeyin tanıtımını yapmak çok güzel.
TeenHollywood: Ve aşk sahneleri…?
Emilie: Ah, evet. Ben ve Zeus
TeenHollywood: Etrafta çığlık atan ve bayılan bayan hayranlar olmalı.
Emilie: Gerçekten, bayılanlar var mı? O zaman filmi izlemeye gelirken sakinleştirici almalılar. Bu inanılmaz. Daha önce de dediğim gibi bizimle ilgili olan herşey, birbirimizle uyumumuz, film üzerine çalışmalarımız ve ulaştığımız rahatlık seviyesi her şekilde çok doğal ve sakindi.
Ama, ayrıca yönetmenimiz Allen (Coulter) herşeyi o kadar bir arada ve sakin bir şekilde tuttu ki, her zaman rahat hissettik. O filmde harika bir iş çıkardı, ama ayrıca insanlarla ilişkilerinde de, onlarla konuşmasında ve herkesin neler olduğunu anlamasında inanılmaz bir iş çıkardı. Senaryodaki bir sahne hakkında konuşmak istediğimizde, hiçbir zaman “Oh, bunun için zaman yok” demedi, hep zaman yarattı ve bizimle ilgilendi.
TeenHollywood: Bu filmde hem sen, hem de Rob şiddet unsurları ile uğraşıyorsunuz. Projeye gelirsek, bu rolün sende bıraktığı kalıcı etki şiddet mi?
Emilie: Pekala, Ally’nin hayata bakışı sadece hayattan korkmamak ve senin başına ne gelirse gelsin bu geçmişi değiştiremez. Geçmişi unutma, ama geçmişte yaşama. Ve bence o bu düşünceyi Tyler aracılığı ile daha da iyi kavrıyor. Bence zaten her günü dolu dolu yaşama isteği vardı ve hayatın kıymetini biliyordu. Ve Tyler ile bir adım geri atıyor, farkediyor ve çevresindeki insanları seviyor.
Sanırım bu benim üzerimde bir etki bıraktı. Hayat günümüzde çok hızlı akıyor, ben pek çoğumuzun şöyle bir saniye için durup, sadece çevremizdeki insanların, sevdiklerimizin ve hayatın kıymetini bilmeyi unuttuğumuzu düşünüyorum.
Alıntı

Hiç yorum yok: