4 Mart 2010 Perşembe

Beni Hatırla Basın Konferansı: Seni Tyler’a Çeken Onun Asi Karakteri miydi?


Soru: Tyler asi bir karakter, özellikle babasına karşı. Seni çeken fikir bu muydu?
Pattinson: Yani, benim ilgimi çeken şeyin sadece bu asilik olup olmadığını bilmiyorum. Tyler’ın gerçekte neye karşı baş kaldırdığını bilmiyor görünmesini sevdim. Babası nasıl olursa olsun, çevresindeki insanlar nasıl olursa olsun yine de baş kaldıracakmış gibi görünüyor. İlginç bir şey vardı, onun herkese karşı savaşmamasını, savaşmak için sadece babasını seçmiş olmasını sevdim. Ailenin oldukça dağılmış olduğunu düşünüyorum ve o tüm öfkesini babasından çıkarıyor, çünkü babası bunu kaldırabilecek tek insan. Demek istediğim annesine de aynı şekilde davransa, büyük ihtimalle annesi ya kendini öldürecek veya buna benzer birşey yapacak. O bunları kaldıramayacak kadar yaralı. Bu bildiğimiz türden bir asilik değil. Geliyor ve zaman içinde yerine oturuyor, ben onun bir şekilde yanılmasa içinde olduğunu düşünüyorum. Aslında başkaldırdığı kişinin kendisi olduğu kanısındayım.

Hiç yorum yok: