8 Mart 2010 Pazartesi

Beni Hatırla Basın Konferansı: New York’ta Film Çekmek Nasıl Bir Şeydi?

Soru: Bu film çok derin. Filmin çekildiği mekanlar büyüleyici ve tam New York. New York Üniversitesinde Queens’te film çekmek nasıl bir şeydi?
Pattinson: Güzeldi. Açıkçası New York Üniversitesinde çalışmak harikaydı, orada film çekmek mükemmel. O barı (Queens) beğendim, çekimlere başlamadan önce bir kaç kez oraya gitmiştim. Araştırma amaçlı değil [güler] Oh evet, bir kaç bara gittim. [güler]
Soru: Yani bu senin New York araştırmanın sonucu mu?
Pattinson: [güler] Hayır, demek istediğim güzel bir yerdi. Gezmeye pek fırsatım olmadı, o sıralar dışarıya çıkmak ve birşeyler yapmak zordu. O zamandan sonra New York’ta daha fazla dolaştım. New York’ta başıma gelen ve senaryoya eklediğimiz komik küçük olaylar oldu. Mesela bir arkadaşımla beraber filmin başındaki kavga sahnesini yaşadık. Senaryodaki değişikliği yapmadan bir gün önceydi, olayın aynısını yaşadık. Alphabet mahallesinin alt kısımlarındaydık, ve bu adam arabadan minik bir beyzbol sopası ile atladı ve arkadaşımın yüzüne vurdu. Olayın tamamı resmen bir gün önce başımıza geldi. Ve hepsi aynen filme kondu. [güler] Can sıkıcı bir şekilde filmde gösterdiğim tepkiyi göstermedim. [güler]
Soru: Kaçtın mı?
Pattinson: [güler] İş işten geçene kadar ne olduğunu görmedim. [güler] Polis bana neler olduğunu sorana kadar anlayamadım, etraftaki herkesten ifade istediler. Polis bana baktı ve şöyle oldu; ”oh, tamam ifade vermek zorunda değilsin”, Alacakaranlık yüzünden böyle dedi. Ben de şöyle oldum, ”hayır, ben de ifade vermek istiyorum!” [güler] “Ben de bir şahit olmak istiyorum!”

Hiç yorum yok: