7 Mart 2010 Pazar

Beni Hatırla Basın Konferansı: İnsanlar Bu Filmi İzlediklerinde Ne Öğrenecekler?

Soru: Her iki karakter de gerçekten hayatı kucaklıyor görünüyor, ve ben izleyicilerin bu filmden bu fikirler ayrılacağını düşünüyorum. Sen filmde sevginin veriliş şekli ile ilgili ne düşünüyorsun? İnsanlar bu filmi izlediklerinde ne öğrenecekler?
Pattinson: Benim her zaman hoşuma giden şeylerden biri Tyler’in biri ile tanıştığında onun ile ilgili her ne hissederse hissetsin, bunun bir bitiş çizgisi olduğunu düşünmüyor olması ve “bundan sonra da iyi olacaksın” demesi. Ally ve Tyler arasındaki ilişkide bu anlayışının olduğunu düşünüyorum. Bu filmde eğer kendinizi mutlu hissettiğiniz tek bir mutluluk anınız dahi olsa, o mutluluk sadece bir dakika bile sürse, bir şekilde iyi hissettiğiniz o an gösteriliyor. Bu herşeye değer. Bence günümüzde insanların bunları uygulaması lazım, çünkü herkes her zaman mutlu olması gerektiğini düşünüyor. Terapilere gidiyorlar, anti-depresan ilaçlar alıyorlar ve tüm bunlarla uğraşıyorlar. Eğer her zaman mutlu hissederseniz, gerçekte ne zaman mutlu olduğunuzu bilmeniz çok zor olur.

Hiç yorum yok: