3 Mart 2010 Çarşamba

Beni Hatırla Basın Konferansı: Bu Filmde Seni Yapımcılığa Götüren Adım Nedir?


Soru: Alan Coulter ve yapımcı ile oturduğun ve birşeylere kanının ısındığı bir zaman var mı? Bize bu karakterden neden bu kadar çok etkilendiğini ve seni yapımcı olmaya götüren adımı anlatır mısın?
Robert Pattinson: Şey, yapımcılık. (güler) Aslında bu yapımcılık hikayesi yüzünden bir nevi utanıyorum, çünkü gerçekte bir yapımcı gibi davranmadım. Sadece çekimlerden sonra filmin en başından beri hepimizin düşündüğü film gibi olması için Alan ve Nick’e yardım etmeye gittim. İlk Alacakaranlık filminden sonraki yazdı. Senaryoyu okudum ve sonra Alan ve Nick ile tanıştım. Gerçekten çok iyi olduklarını düşündüm, ve film hakkında onlarla saatlerce konuştum. Onlara tonla senaryo okuduğumu ve hiç birinden bu kadar etkilenmediğimi, diyalogların yazılış şekli ve akışın kurgusunun herhangi bir film kategorisine uymamasının beni bu kadar çok şaşırttığını anlattım. Herhangi bir şekilde formüle edilemiyordu. Pek çok film türünde tonla önceden tahmin edilebilen senaryo okudum ve böyle bir senaryoya rastlamak beni çok rahatlattı. Ayrıca Tyler hakkında, kendimle ilişkilendirebileceğim pek çok konudaki tepkileri ile ilgili birşeyler de vardı. Onun gibi bir karaktere 100 senaryoda bir ancak rastlarsınız. Böylece Yeni Ay ile Tutulma’nın arasındaki iki aylık boşluk oluştuğunda şimdi zamanı dedik, aslında bu kadar kısa süreye sığacak bir film bulmak zordur. Çekimler mükemmel bir şekilde o zamana oturdu.
Alıntı

Hiç yorum yok: