10 Mart 2010 Çarşamba

Beni Hatırla Basın Konferansı: Onca Kalabalık Önünde Bu Kadar Duygusal Bir Film Çekmek Nasıldı?

Soru: Alan çekimler sırasında sürekli var olan paparazzi ilgisi ve çığlıklar atan hayranlar yüzünden senin dikkatini toplaman için çok çabalaman gerektiğini anlattı. Her hareketini twitleyen ve çığlıklar atan hayranların gözleri önünde bu kadar duygusal bir filmi çekmek nasıldı?
Pattinson:
Çekimlerin ilk iki haftası bir çeşit delilikti, çünkü sürekli New York Üniversitesi ve Washington Square park civarındaydım ve etrafta her zaman tonlarca insan vardı. Sanırım bu durum orada bulunan insanları da rahatsız ediyordu, çünkü bu kalabalık topluluk gelip onların günlerini de etkiliyordu, bu yüzden başlangıçta gerçekten çok zordu. Ama sanırım daha sonra buna alıştım. Bazı şeyler yokmuş gibi davrandım. Aslında bu ortam yüzünden içimde oluşan öfkeyi bir şekilde kullanmak istedim, ama bu öfkeyi Tyler karakteri için kullanmam mümkün değildi. Aslında bu durum şu an çekmekte olduğum film için başıma gelseydi, herşey mükemmel olurdu, ben gidip paparazzilere saldırabilirdim ve tüm bunları yaparken içine girdiğim karakterden çıkmamış olurdum, gerçekten harika olurdu. [güler] Ama bu Tyler için mümkün değildi, çünkü Tyler o yapıda bir adam değil.

Hiç yorum yok: