12 Ekim 2009 Pazartesi

The Twilight Saga: New Moon Offical Trailer 3 (HD) Version



Çeviri:

Edward: Volturi bizim dünyamızda büyük bir güce sahiptir. Kanunların yürümesini sağlarlar.

Bella: Vampirlerin kanunları mı var?

Alice: Sen bizim hakkımızda çok şey bilen bir insansın. Hepimizi öldürebilirler.

Edward: Benim dünyama ait değilsin Bella.

Bella: Ben sana aitim.

Edward: Bu beni son görüşün olacak. Lütfen bana saçma sapan bir şey yapmayacağına söz ver.

Bella: İçimde büyük bir delik var gibi.

Jacob: Sana neler yaptığını biliyorum. Bella ben sana hiçbir zaman böyle davranmayacağım.

Bella: Bu onu görebilmemin tek yolu.

Jessica: Şimdi sen adrenalin bağımlısı mı oldun?

Jacob: Sen ne düşünerek bunu yaptın?

Alice: Arayan Edward’dı. Senin öldüğünü düşünüyor.

Bella: Ne?

Alice: Volturi’ye gidiyor. O da ölmek istiyor.

Jacob: O seni terk etti Bella. Seni artık istemiyor.

Bella: Gitmeliyim.

Alice: Bir şeyler planlıyor. Eğer gün ışığında ortaya çıkarsa Volturi onu öldürecek.

Bella: Hayır Edward. Yapma.

Bella: Korktum.

Jane: Bu biraz acıtabilir.

Bella: Hayır. Durun.

Hiç yorum yok: