16 Ekim 2009 Cuma

Nikki, Ashley ve Kellan’dan Rob ile İlgili Cümleler


Ashley Greene
İlk İzlenimleri
“Ben ilk kez Rob ile tanıştığımda, açıkçası bende herhangi bir izlenim yaratmadı. Sessizdi ve içine kapalı idi, yani şöyle değildi, “Merhaba! Nasılsınız? Ben Rob!” Daha çok şöyleydi, Catherine; “Arkadaşlar, bu Rob” Ve ben de şöyleydim, “Oh, çok havalı” Bu şimdi bana çok komik geliyor, çünkü her kız onu görünce baygınlık geçiriyor.”
Nikki Reed

İlk İzlenimleri
“Jackson’ı (Rathborne) ilk gördüğümde Portland’e giden bir uçakta idim, ve onun yanında gitarı, gözünde gözlükleri vardı. Ben kendi kendime işte bir iflah olmaz müzisyen / oyuncu daha dedim. Rob’u ilk gördüğümde ne düşündüğümü gerçekten bilmiyorum. Benim Rob hakkındaki görüşlerim hep aynı olmuştur. O harika bir adam, çok yetenekli, [ama] biz ekibin kalanı ile olduğumuz kadar samimi değiliz.
Yanlış Anlaşılmaları Ortadan Kaldırmak Adına

“Her zaman bildiklerini yazıyorlar, alakalı sayılmayacak şeyler söylesem bile. Bir iki hafta önce bir etkinlikte idi ve bana, “Rob’un doğumgününü kaçırdın, neler hissediyorsun?” diye sordular. Onlara, “Onu telefonla aradım, bir problem yok” dedim. Ertesi gün, “Henüz ayrılığın acısını üzerinden atamamış” yazdılar. Ben hangi ayrılık oldum? Rob ve ben hiç birlikte olmadık ki!
Kellan Lutz
Eğer Tüm Ekip Bir Kavgaya Tutuşsa
“Ben herkesi yenerim, Taylor’ı bile hiç şüphesiz. Eğer hep birlikte üstüme atlarlarsa belki bir şansları olur. Rob oldukça sert tokatlar atıyor.”

Hiç yorum yok: