16 Ekim 2009 Cuma

Robert’in Ağzından İçten, Sıcak ve Eğlenceli Cümleler

Biliyorsunuz Robert’i diğer ünlülerden bu kadar farklı kılan ve ona her seferinde biraz daha hayran olmamıza neden olan en önemli özelliklerinden biri içi ile dışının bir olması. Aklına geleni söylemekten çekinmemesi. Son zamanlarda yapılan röportajlarında bunun onun zararına olduğunu anladığına ve artık bu konuya dikkat edeceğine değinse de, Seventeen.com biraz eskilere uzanıp, Robert’in incilerinden bir derleme yapmış.

On iki tane konu üzerine Robert’in gönlünden geçen ilk düşünceler ile kurduğu cümleleri vermişler. İşte bu birbirinden içten, sıcak ve eğlenceli cümleleri sizler için Türkçe’ye çevilmiş halini sizlere sunuyoruz...

Edward Cullen’ın kendisi şimdiye kadar çok iyi korunmuş sırları hakkında ağzındaki baklayı çıkardı. İşte kendi ağzından Kristen’i yakından tanıması, Taylor’dan sonra yer alması ve saçlarını bu kadar büyüleyici tutmak için gerçekte ne kullandığı hakkındaki cümleleri…

Repliklerini hatırlaması üzerine
Ne zaman bir iş yapsam gerçekten bir şekilde nasıl rol yapacağını baştan öğreniyor gibi oluyorum, [özellikle] bir yıl boyunca film çekmediysem. Sanırım nasıl yapacağımı unutuyorum!

Yeni Ay’da yardımcı oyuncu olması üzerine
Bir yardımcı rolde oynamak o kadar güzel ki. Bu filmde Taylor’un üzerinde çok fazla baskı vardı, ve şöyleydi tüm gün çekimlerinin olmadığı tek bir günü bile yoktu. Ben sete şöyle bir uğruyordum, ve şöyleydim, “Oh, sadece tek bir cümlelik rolüm var!

Edward’ı canlandırması üzerine
Ben onu canlandırırken kendi durumundaki ironiyi biraz daha farkına varmasını sağlamaya çalıştım… Aynı okula gittiği 17 yaşındaki bir kıza aşık olan 109 yaşındaki bir adam.

Sansasyonel evlilik ve Kristen’in hamilelik dedikoduları üzerine
Tam olarak, eğer ben birden şöyle yapsaydım korkunç olurdu – aslında, gerçekte, korkunç olmazdı, daha çok tatmin edici olurdu, yani ülkenin diğer ucunda olan birini hamile bırakabilmek. Telefon mesajları ile!

Neden kendisinden memnun olmadığı üzerine
Çünkü bazen aynada kendime bakıyorum [güler] – Sanırım herkes kendisi için böyle düşünebilir.

Artık bir marka haline gelen saçlarının sırrı üzerine
Sadece su kullanıyorum. Kimse bana inanmıyor, ama gerçek bu.

Kristen’ı yakından tanıması üzerine
Kristen gerçekten mükemmel bir oyuncu. Onunla calışmak kesinlikle hoşuma gidiyor, ve o olaylar karşısında çok azimli duruyor, herkesten daha ileriye gitmeye istekli. Eğer oyunculukta gidebildiğiniz yere kadar gitmek isterseniz, herhangi bir senaryo eşliğinde, kendisi çoktan hazır durumda olacaktır.

Mikroskop altında olması üzerine
Garip dedikodu ve magazin endüstrisinin tek konusu haline geldiğinizde gördükleriniz çok komik. Aynen şöyle, “NE?!? Emilie (Beni Hatırla filmindeki rol arkadaşı Emilie de Ravin) ile olan şeyler de ne? Sansasyonel dergiler şöyle şeyler yazmışlar, “İkili gece bir Hint lokantasında buluştu.” Biz orada bir sahne çekiyorduk! Tüm film ekibi oradaydı!

Röportaj yapmak üzerine
Ben bir insan olarak kendimi çok ilginç bulmuyorum, bu yüzden söylediklerimin ve yaptıklarımın bu kadar çok kaydedilmesine gerek olmadığını düşünüyorum.

Buradan sonra nereye gideceği üzerine
Idaho’da üç kişinin yaşadığı, küçük bir kasabaya gidebilirim.

Saçlarını kestirme nedeni üzerine
Şu GQ stüdyo çekimlerini yapmıştım, ve ondan sonra saçlarımı kestirdim, ve şöyle düşündüm, çekimler tamamlandı, artık saçlarımı kestirebilirim.

Hiç yorum yok: