1 Ekim 2012 Pazartesi

Kris:"Rob İnanılmaz Derecede Hırslı"


Yeni bir röportajdan ufak bir tanıtım. Röportaj bir film dergisinde yer alacak.

Seri başladığından bu yana Robert hangi konularda değişime uğradı?

Kristen: Rob inanılmaz hırslı biri. İçindeki dürtüyü görüyorum ve bu daha yeni başlayan bir
şey, özellikle de seri sona eriyorken. Ama bence bu bir değişim değil, içten gelen ve gelişen bir şey.

Robert Kristen hakkında konuşuyor:

Alacakaranlık filminin çekimlerinin ilk günündeki sana ne gibi bir tavsiye verirdin?

Robert: İlk sahnede koşup Kristen'ı yerden kaldırmam gerekiyordu ve daha ilk tekrarda neredeyse kalça kasımı yırtıyordum çünkü yanlış bir şekilde eğilmiştim. Bu yüzden kendime şunu derdim: 'Yere çok fazla eğilme'.

Kristen seni 'inanılmaz derecede hırslı' diye tanımlıyor. Bu doğru mu?

Robert: Yani aslında öyle olmak istiyorum... Kristen ve benim aramdaki fark, o bütün gün çalıştıktan sonra 'Yapabileceğimin kesinlikle en iyisini yaptım. Bundan memnunum.' diyebilen biri. Oysaki benim hiç öyle dediğim bir günüm olmadı. Her zaman eve kızgın bir şekilde döner ve ertesi gün bunu düzelteceğim derim. Yani bu durumda kim daha büyük bir egoya sahip bilmiyorum. Çıkardığı işin iyi olduğunu düşündüğü için onun egosu mu büyük yoksa çok harika olduğumu düşündüğümden yaptığımın hiçbir zaman yeterli olmayacağını inandığım için benimki mi?

Hiç yorum yok: