30 Ekim 2012 Salı

Ciak (İtalya) Dergisi Röportajı





Ciak (İtalya) Dergisi Röportajı (Ekim 2012) 

-Yeni Bella neye benziyor?

Bella, ilk filmde nasıl olacağını tahmin ettiğim gibi. Her seferinde diğerlerinin tehlikelerle yüzleşmesini oturup izlemekten yoruldum. Motosiklete binmeme bile müsaa
de yoktu. Şimdiki Bella güçlü, cesur ve kendine güveniyor. Belki izleyicilerin kendilerini yeni Bella’da bulmaları biraz daha zor olacak ama bu benim için daha eğlenceliydi. Her anlamda inanılmaz bir deneyimdi.

-Hiç eski röportajlarını yeniden okuduğun oluyor mu? Okuyorsan eğer ne düşünüyorsun?

Büyük ihtimalle çok konuştuğumuzu. Hepimiz çok konuşuyorduk.

-Bella’ya elveda demek senin için zor olacak mı?

Artık tüm bu stres bittiğinden aramızda farklı bir ilişki var. Ne ben ona aitim, ne de o bana. Aslında oynadığım hiçbir karaktere gerçekten ‘elveda’ demiyorum. Onlardan bir parça hep benim içimdedir. İnanıyorum ki şimdiye kadar oynadığım tüm filmlerden –en eskisinden bile- bir sahneyi yeniden çekmem gerekse hiç zorlanmazdım. Tabii ki Bella’yla olan ilişkim daha uzun ve karmaşıktı. Çünkü hiçbir karakterle beş yılın üzerinde çalışmadım.

-Daima Alacakaranlık’taki ‘o kız’ olarak anılacağını düşündüğün oluyor mu?

Bilmiyorum ama çok çalışıyorum. Bu yıl çıkan iki filmim daha var. Pamuk Prenses açıkça Marylou’ya göre Bella’ya daha çok benzese de kesinlikle bu karakterler arasında karşılaştırma yapmak istemem. Hepsinin ayrı bir kimliği var; hiçbir zaman aynı kimliklere sahip olmuyorlar.

-Bella’nın geçirdiği evrimle profesyonel anlamda geçirdiğin kendi evrimini karşılaştırabilir misin?

Bella genellikle kendi yaş grubundaki insanların almadığı kararları almak zorunda kaldı ve ben de 12 yaşımda oyunculuğu seçerek aynı şeyi yaşadım. Akranlarımın uğraştığı arkadaş ve okul çevresinden daha fazla insanla uğraştım. Bella’yı oynamak video oyunu oynamak gibi bir şeydi; hedefe ulaşabilmek için bazen engelleri aşmak, bazen saldırmak ve kendinizi korumak zorundasınız. Bu bir yolculuktu.

-Edward’ın Bella’yı koruduğu gibi sen de kendi kariyerinde sana rehberlik edecek birinin olmasını ister miydin?

Ben zaten buna sahibim ve bu sadece bir kişi değil ailem de dahil birkaç kişiden oluşuyor. Bu iş tam bir grup işi olduğundan tüm övgüleri sadece kendi üstüme almak hiç de adil olmaz.

-İlk filmden beri sende ne gibi değişikler oldu?

İki cm uzamışım. En son boyumu ölçtüğümde fark ettim.

Hiç yorum yok: