11 Ekim 2012 Perşembe

Danny Morgan 'Yolda' ve Kristen Hakkında


Danny Morgan 'Yolda' ve Kristen Hakkında Konuşuyor.

'Yolda'nın yönetmeni Walter Salles çekimlerden çok önce tüm kadroyu bir araya getirdi. Danny Morgan, "Filmin çekimleri başlayana kadar hepimiz sürekli birlikte takılıyorduk zaten. Bu duru
m film çekimleri ve karakterlerin kitapta yaşadıkları hayat arasında bir paralellik varmış gibi hissettirdi," diyor.

"Hepimiz bu macerada beraberdik. Çok eğlendik ama karakterlerimiz kadar kendimizi kaybettiğimizi sanmıyorum."

Ancak Morgan, Stewart ve (Viggo) Mortensen'i tanımanın biraz zaman aldığını itiraf ediyor. "Soğuk falan davrandıkları için değil sadece ben büyülenmiştim. Ama sonra hep beraber bara gittiğimizde Kristen da bizimle gelmeye başladı. Yanında bir koruma olması gerekirdi ama insanlar normal davranıyordu."

Fakat Stewart'ın hayatını çevreleyen histeri daha sonra, ekip Meksika, Arjantin ve ABD arasında yolculuk yaparken ortaya çıktı.

"Havaalanlarında 'Kristen' diye bağıran ve çılgına dönen yüzlerce insan vardı. Bu zor olmalı. Kesinlikle bu duruma özenmiyorum. Böylesine genç bir yaşta bu durumla ne kadar iyi baş ettiğini görünce çok etkilendim."

Hiç yorum yok: