29 Eylül 2009 Salı

Kristen Stewart’ın Yeni İmajı


MSN Meksika gazetecisi Oscar Uriel Comic Con’da Kristen Stewartla röportaj yaptı. İşte izlenimleri...

Stewart, büyük bir ihtimalle o sırada çekimi devam eden “The Runaways” filmi nedeniyle, heroin chic görünümüyle ( bembeyaz bir ten, çok koyu göz makyajı ve taranmamış doğal saçlar) geldi. Kendisiyle röportaj yapan gazetecilerle görsel temastan kesinlikle kaçındı. Bana bunun nedeninin, oyuncunun fazlasıyla çekingen olması ve işinin gerektirdiği bazı durumlardan hoşlanmaması olduğu söylendi.Yine de kendisiyle devam filmindeki karakterinin zorlukları hakkında konuşmayı başardık ve söylediği şuydu:

“Bu filmde Edward’ı görebilmemizin tek yolu Bella’nın fazlasıyla kişisel bakış açısı aracılığıylaydı. Sadece onun anıları aracılığıyla karakter var olabilir, yani fiziksel olarak orada olmak zoruda değil. Bu film birinci filmden çok çok daha duygusal, size bunu garanti verebilirim. Kitabı okuyan herkes ikinci kitabın birinciden daha yoğun olduğunu bilir çünkü Alacakaranlık’tan farklı olarak Yeni Ay, ilk aşkla ilgili değil. Bu filmde, Bella kendisini manik depresif bir kişilik olarak gösteriyor ve beni zorlayan şey kendime şunu sormam oldu: “ Bu karakteri içinde olduğu durumdan nasıl çıkarırım? Ve bu süreçten geçen bir insanı nasıl oynarım?” Hayattan ağır darbeler alıp bunlarla büyüyen genç bir kadını canlandırmak gerçekten çok zor. Kariyerimde Alacakaranlık’daki kadar çok beklentinin olduğu başka projelerde çok fazla yer almadım ve şunu itiraf etmeliyim ki ben sadece bu projenin fanlarından biriyim. Filmin nasıl tamamlanacağı ya da ilk fragmanların nasıl görüneceği gibi şeyler beni çok heyecanlandırıyor. Fanların bu filmde Edward’ı az göreceklerinden dolayı üzüldüklerini biliyorum, ama bana güvenin, onu yeteri kadar göreceksiniz, ve eğer Edward Cullen karakteri ayrılmasaydı, biz onu nasıl özleyecektik?” diye bitiriyor oyuncu.

Hiç yorum yok: