28 Eylül 2009 Pazartesi

Robert AnOther Man Dergisinde



DazedDigital 1 Ekim’de piyasaya çıkacak olan, Hedi Slimane tarafından çekilen ve Nicola Formichetti tarafından tasarlanan Robert Pattinson fotoğraflarının kapakta yer aldığı, AnOther Man Dergisinin 9. sayısı hakkında ön bilgiler verdi. Dave Calhoun 23 yaşındaki Alacakaranlık yıldızı ile şöhretin ve oyunculuğun baskısı hakkında konuştular: “Oyunculuk hayatımda yaptığım en zorlu iş.”

Dave Calhoun tarafından hazırlanan Robert Pattinson yazısından bir bölüm:
Pattinson hayranların Alacakaranlık kitaplarına olan bağlılığının farkında mıydı? Bu daha çok kitabın uyarlaması istedikleri gibi olmadığında öfkeye ve hatta nefrete dönüşecek bir saplantılı bağlılık gibi görünüyor. O başlarken neyin içine girdiğini biliyor muydu?

“Bu durum çok garip aslında, her ne kadar rakamlar bu kitapların çok başarılı olduğunu ve milyonlarca satıldığını gösterse de, onları Londra’da bulamıyorsunuz. Bir kaç kitapçıya baktım ve bu kitaplar yoktu. Kızkardeşimin bir arkadaşı dışında tanıdığım hiç kimse bu kitapları okumamıştı. Hiçbir fikrim yoktu. Daha önce Kristen Stewart’I “Into the Wild” filminde görmüştüm ve yönetmen Catherine Hardwicke’nin diğer filmlerini izlemiştim, ve bunlar konu ile ilgili bildiğim çok az şeyin tümü idi.”

Onun tavırları çok rahat. Saldırgan veya heyecanlı görünmüyor, daha çok kendini akışa bırakmış ve bundan keyif alıyor gibi bir havası var. O gelecekte çalışmak isteyeceği film yapımcılarına ulaşmak için yeni kavuştuğu şöhreti ve filmlerinin hasılat rakamlarını kullanacak mı?

Bundan pek emin değil.

"Sinir bozucu bir şekilde buna ekleyebileceğim, veya eklemek isteyeceğim çok az şey olduğunu hissediyorum."

Ama o neye ihtiyacı olmadığını biliyor.

“Ben bunun gölgesinde bir oyuncu olmak istemiyorum. Dikkat çekici olmakta çekici bir yan bulmuyorum.”

AnOther Man Dergisinin 9. sayısı Amerika' da 2 Ekim’de satışa sunulacak.

Kaynak: robertpattinson-tr.com

Hiç yorum yok: