21 Şubat 2013 Perşembe

Sam Riley ve Kris Hakkında


Sam Riley Glamour İngiltere & Huffington Post'ta Kristen'dan Bahsediyor... 

GlamourUK: Sen ne kadar araba kullandın?

Garrett kadar çok kullanmadım. O inanılmazdı.O birtane Hudson aldı.O bu arabalar hakkında herşeyi biliyordu.O mükemmel bir sürücydü.Bana gözlük lazımdı ki ben bunu kimseye söyleyemedim.Ve birgün onlar Eric ile kamerayı yolun ortasına koydu dedi ki;
"Olabildiğince hızlı sür ve durabildiğinde kameraya yakın dur."
Ben Kristen'ın yanında oturuyordum ve.. hatırlayamıyorum.
O sadece bir nokta oldu ve bulanıklaştı, biz oldukça yakın oluncaya kadar.Çektikten sonra Kristen "Vayy sen bunu sevdin.Dostum cama karşı doğru yüzün vardı." Ve ben "Evet çünkü ben hiçbirşey göremiyordum."Der gibiydim.

Kristen'ın kameranın içinde ve dışındaydı bu tuhaf oldu mu?

Evet ama o ilk üç ay ordaydı.Diğer insanlar tuhaftı. Ben Garrett'la birgün sonra bitirmiştim. Ama bizim ilk günden itibaren vardı. Son saniyeye kadar Boot Camp'lara sarılmıştık.Ve yolda insanlar geldi ve bütün zaman bitti.Steve Buscemi sadece bi haftalına oradaydı.Kirsten Dunst oradaydı.Sonra o gitti, sonra o geri geldi.Viggo Mortensen ile aynı. Biz sadece Amerika'yı seyahat ettik.Ve insanlar geliyor ve çalışıyorlardı. Ve ben Amerika'yı hiç görmemiştim.Gerçekten, ve böylece karakterim için çalıştım.İlk kez bütün bu şeyleri görmek için..

HuffingtonPost: Bu yolculuğu yaşamış gibi hissediyor musun ?

Walter daha kronolojik olsun isterdi, Ama bizim Kristen'la çekimimiz vardı. Sonra geri dönüp tekrar yapmak zorunda kaldık.

Hiç yorum yok: