26 Şubat 2013 Salı

Ödülü Sunan Kris ve Daniel.


Törende Kristen'la birlikte "En İyi Prodüksiyon Tasarımı" ödülünü sunan Daniel Radcliffe Kristen'dan bahsediyor:

E!Online - Daniel Radcliffe'e göre Kristen Stewart dün gece Oscar'da topallamak zorunda değilmiş aslında.

Radcliffe, "Kendimi çok kötü hissettim," diyor. "Öyle ki onu kucağıma alıp sahneye taşımak istedim."

Şey belki de hayır. "Öyle bir şey yapsaydım muhtemelen onu yere düşürür ve yarasının tekrar açılmasına sebep olurdum," diyor gülerek.

Şaka bir yana Harry Potter'ın yıldızı artık Stewart'la tanışma zamanının çoktan gelip çattığını söylüyor.

"Bu uzun zamandır beklediğim bir andı. Artık tanışmamız gerektiğini hissediyordum," diyor Radcliffe. "Bu tören tanışmak için mükemmel bir vesile oldu. Ve ne diyeceğim biliyor musun? O çok hoş biri - gerçekten çok ama çok hoş."

Hiç yorum yok: