2 Şubat 2013 Cumartesi

Dakota Fanning Kristen Hakkında Konuşuyor.




Dakota, Sundance Film Festivali'nde gösterilen filmi "Very Good Girls"ün müziklerini Jenny Lewis'in yaptığını Kristen'a nasıl söylediğinden ve Kristen'ın Jenny Lewis'e duyduğu büyük hayranlıktan bahsediyor...
Josh, Dakota'ya filmin müziklerini Jenny Lewis'in yaptığını duyduğunda Kristen seni kıskandı mı diye soruyor:
"Hem de nasıl. Ben öylece dostum, filmin müziklerini Jenny Lewis yapacak dedim ve o çılgına döndü. Çok heyecanlandı."
"Filmi izlemek için can atacak eminim ama dürüst olmak gerekirse bunun sebebi ben değil de Jenny Lewis olacak."
Josh, Dakota'nın daha önce bir röportajında bahsettiği Duck Dynasty'i kimin kime tavsiye ettiğini soruyor:
"Ben ona tavsiye ettim. (...) O bana ne önerdi hımm... Televizyon konusunda daha çok o benden tavsiye istiyor. Ama bana American Horror Story'den bahsetti ve izlememi tavsiye etti."

Hiç yorum yok: