18 Şubat 2012 Cumartesi

"Bel Ami" Filminin Tanıtımları - Berlin


★ Berlin Basın Toplantısı Çeviri ★

- Saçını neden kestirdin?
Rob: Böyle daha havalı! Sürekli önüme gelip duruyordu bende kazıttım. Gerçekten nedenini bende bilmiyorum .

- Burada olmak ve rekabet nasıl hissettiriyor?
Rob: Ben bir film festivaline katılmamıştım ve ben Berlin'i seviyorum.

- Uma Thurman hakkında?
Rob: O muhteşem ve her zaman beklenmedik bir şey yapar. Fiziksel olarak güçlü.

- SM bir kitap yazarsa tekrardan Edward rolünde oynamak istermisin?
Rob: Edward'ı oynamak için yaşlandığımı düşünüyorum. Stephanie'nın devamında ne yazacağını merak ediyorum.

- Bu filmde (Bel Ami) her kız bunu gerçek hayatta olduğu gibi hissettirecek bir aşk var mı?
Rob: Ben kitabı okurken hissettim ama filme farklı aktarıldı.,

"Bel Ami" Filminin Tanıtımları - Berlin (17 Şubat 2012)

Hiç yorum yok: