4 Mart 2011 Cuma

Rob V.F.'de Kris Hakkında


ROBERT PATTİNSON, VANİTY FAİR MAGAZİN'E KRİSTEN STEWART HAKKINDA KONUŞTU...

"Kristen bir aktris olmaya çok odaklandı." diyor Pattinson. "Ben, O'nun ne aktris olduğunu söylüyorum. Ben ise, gerçekten bilmiyorum."
Birçok gittiği yerde Stewart ile ilişkisinin niteliği hakkında sorular oluyor. Onların kavurucu romantizmi olduğu yönünde yaygın söylentileri kabul etmeyi reddediyor. Diğer söylenti de bu romantizmin Twilight filmi için reklam olduğu iddia ediliyor.

"Bana gerçekten bir vampir olup olmadığımı soruyor musunuz?" diyor Pattinson, gülüyor, meraklı koroya katılmak için soruyorum, eğer gerçek hayattaki ilişkisi ekran aynaları aşklarındansa. Ben cevap beklerken Pattinson gerçekten yerinde kıpırdanmaya başlıyor.

"Evet. Um. Hayır, gerçekten değil." diyor Pattinson. "Bu oldukça zor... Bu sadece çok travmatik." diyor gizlice.

"Senin birileri hakkında çok yoğun olduğunu sorsam?" diye sordum.

"Oh, bilmiyorum." diyor son olarak. "Kristen harika. Daha önceden O'nun çok harika olduğunu düşündüm. Hoş, Into The Wild filmini izledim ve bunda gerçekten çok iyi olduğunu düşündüm. Hala O'nun kadar iyi, O'nun sınıfında çok az kız olduğunu düşünüyorum. Bu komik, O yaptığı işi devleştiriyor." Bu Twilight.

"Bu ne zaman bitti," diyor Pattinson, görünüşte durdurulamaz eğlence makinası anlamında Twilight'ı, "medyanın ilgisini kaybeder" onların iddia edilen ilişkisi. O öyle umuyor. "Söylenecek hiçbir şey yok. Başka başlık içine artık sığmaz. Bir şablon içine sığmaz."

Hiç yorum yok: