16 Mart 2011 Çarşamba

Kellan Lutz 3D Breaking Dawn



Kristen Stewart "belki" dedi, Robert Pattinson ise baş ağrısından şikayet etti
peki Kellan Lutz Breaking Dawn'ın 3 boyutlu yayınlanması hakkında ne düşünüyor.

Eğer yapılırsa;

"Bunun hakkında konuştuklarını duydum bunu 3D olarak görmekte sakınca bulmazdım. ".
Cosmopolitan dergisinin 2010 Fun Fearless Erkekler partisi New York'da kırmızı
halıda MTV News'e konuştu.Robert Pattinson gibi Kellan'da 3D filmlerin bir hayranı.
"3D bir bakıma gözlerimi acıtıyor. Avatar harikaydı 3 boyutta ve IMAX'de ama
küçük yarı vampir bebeği 3 boyutlu görmek istediğimi zannetmiyorum.
Benzer duygular Kristen tarafından da belirtilmişti.
"İçinde 3 boyutlu görmek istemeyeceğim sahneler var. " dedi.

Ve resmi bir duyuru daha "Twilight Saga'dan çekilecek. "

Kellan New Moon'dan Helmer Chris Weitz'ı tekrar yönetmen sandalyesinde görmek istiyor.
Kellan Chris'in geri gelmesine de yeşil ışık yakıyor" Chris'in geri geldiğini görmeye
bayılırdım " demişti geçen sene. "Onunla çok eğlenceli çekimler yaptım yani açıkçası onunla Breaking Dawn'ı
yapmayı çok isterdim. Umarım o telefon araması gelir ve bunu 5 filmde yapmak
istediklerini söylerler sadece bitmesini istemiyorum .Karakterimi çok seviyorum" dedi.

Hiç yorum yok: