4 Temmuz 2010 Pazar

Twilight Ekibinin Setten Eve Götürmek İstedikleri Eşyalar




InStyle'ın yaptığı röportajda oyunculara seri tamamlandığında hangi eşyaları istedikleri sorulmuş. Oldukça eğlenceli...=)

Peter Facinelli

"Carlisle'ın yüzüğü! Üzerinde tüm aileyi temsil eden, Cullen arması var. Onu eve götürmek ve saklamak istedim. Bir keresinde, parmağımdan çıkaramadım ve benimle birlikte eve kadar geldi."

Robert Pattinson

"Setteki herşeyi aldım. Edward'ın bütün kıyafetlerini çaldım."

Elizabeth Reaser

Benim orjinal Esme bilekliğim. Ben mağazalarda bunun reprodüksiyonları gördüm fakat kendime bir tane aldım film bitmeden önce.O benim!"

Taylor Lautner

"Karakterimin giydiği kot şortları mecburen giderken benimle birlikte eve götürdüm. Tek seçeneğim buydu!"

Kellan Lutz

Emmett'in jipini! İlk filmi çektiğimiz sırada onu istedim. Bunu söyleyip duruyorum ama bir şey olduğu yok. Hala bekliyorum!"

Xavier Samuel

" Vampirler gerçekten iyi giyiniyorlar. Ben de Riley'nin ceketini aldım. Koşarken birazcık gösterişli görünüyor fakat oldukça güzel. Oceket için çalışmanızı öneririm."

Tinsel Korey

"Sette herkesle olan ilişkimi. Gerçek bir aile gibiyiz. İlişkimiz özel."

Sarah Clarke

"Tutulmada karakterim karakterim kovboy şapkası taktı ve onu almama izin verdiler. Şimdi film çıktı ve ben o şapkayı istediğim kadar takabileceğim."


Alex Meraz

"Şortların hepsini aldım. Aynı şortları kullanıyorduk fakat her film için biraz daha geliştim. Bu yüzden şortlar daralmaya başladı. Serinin sonuna doğru,yırtılmaya başladılar."

Hiç yorum yok: