7 Temmuz 2010 Çarşamba

Robert Yemek Yapamıyor




"The Twilight Saga" oyuncusu çoğu zaman ev yemeğine hasret kaldığını itiraf etti, çünkü onun
mutfakla ilgili yetenekleri o kadar az ki, oteldeki oda servisinden yemek yemek zorunda kalıyor.

"Son zamanlarda Londra'da kaldığım otelin oda servisi harikaydı ve her gün aynı şeyi yedim :
chicken tikka! Bazen ev yemeğini çok özlüyorum, fakat sadece tost yapmasını biliyorum" diyor.

İngiliz yıldız otelde çok fazla kalmanın onu tembel yaptığını da itiraf etti.

"Oteller beni daha da tembel yaptı, havlunu yere atıyorsun ve biri gelip topluyor, ve mini bar da
var." diyor.‘Harry Potter ve the Goblet of Fire’'da Cedric Diggory rolüyle üne kavuşan oyuncu
Twilight'ın onu süperstar yapmadan önceki şöhretiyle nasıl eğlendiğini de anlattı.

"İlk Twilight filmi çıkmadan önce çok iyi bir dönem vardı ve ben LA'de bir bara gidip dedim ki :
"Robert Pattinson - Sanırım konuk listesindekilerden biriyim" ve adamda "Ah, peki o zaman" dedi.

"Yıllardır reddedildiğiniz yerlerin kapılarının birden size açılması çok garip. Zaten 4 ay sonra barlara
bile gitmek istemiyorsunuz."

Kaynak : Entertainment

Hiç yorum yok: