27 Haziran 2010 Pazar

Por Ti Dergisinden - Meksika

Soru : Tutulma'yı görmek için can atıyoruz.Bize film çekimlerinin nasıl olduğunu anlatır mısınız ?
Kristen :Çekimlere hazırlanmak için çok zamanımız oldu.Şansımıza filminin bütçesi de diğerlerinden fazlaydı.Sonucu ekranda görmek inanılmaz.
Rob : Hayranlar bu filmden büyük bir keyif alacaklar.
Taylor : Bu çok daha yoğun.Şimdiye kadar gördüklerimizi sevdik.
Soru:Sizce karakterlerinizin hangi yönünü seviyorsunuz ?
Kristen : Ben Bella ile ilgili herşeyi seviyorum.Onun büyük hayranıyım.Her filmde ona kendimden birşeyler katmaya çalıştım,çünkü onunla çok benziyoruz.O çok garip ! O da aynen benim gibi , birşeyi söylemeden veya yapmadan önce çok düşünüyor.
Rob : Edward'ın o kadar saldırgan ama aynı zamanda alçak gönüllü olmasını seviyorum.O çok alçak gönüllü gentilmen.Ama aynı zamanda gerçekten saldırgan ve tehlikeli bir yanı var.
Taylor : Jacob çok eğlenceli.Gülmeyi ve eğlenmeyi seviyor.Onu canlandırmak çok eğlenceli.
Soru: Ekranda görmek için can attığınız ne var ?
Kristen : Aşk üçgenini görmek için sabırsızlanıyorum.Yeni Ay'da Bella ve Jacob arasında çok masum bir ilişki vardı.Ama Tutulma'da bu çok daha gerçek.Ben her zaman Bella'nın Edward'a adanmışlığını destekledim ama sanırım Bella'nın Edward'ı aldatmasını görmek ilginç olucak.
Rob : Bella ! Onun beni aldatmasını görmek için sabırsızlanıyorum.Harika bir sahne göreceksiniz !
Soru :Sizin için çekimi en zor olan sahne hangisiydi ?
Rob : Benim için Bella'ya resmi bir şekilde evlenme teklifi etmek çok zordu.Senaryoyu ilk okuduğumda korkuya kapıldım.Bunun imkansız olduğunu düşündüm.
Kris ve Taylor [ aynı anda ] : Bir Jacob ve Bella sahnesi !
Soru : Gerçekten mi ? O sahnede ne oldu ?
Taylor : Jacob kurt şeklinde Bella tarafında okşanıyor ve Bella onun kulağını çekiyor.
Kris : Evet,kurt ile konuştuğum bir sahneydi,ama kurt orada yoktu,ben varmış gibi davranmalıydım.Onun desteği olmadan ne yapacağımı bilemedim.Bu yüzden Taylor sahnede yanımda olmayı teklif etti.
Soru : Kristen,Taylor'u böyle tutkulu öpmek nasıl birşeydi ?
Kris : Bella,Edward'ı severken başka birini öpmesi çok tuhaftı.Bu yüzden onun ne düşündüğünü bilmiyorum.Artı,benim içinde garip,çünkü Taylor benim küçük kardeşim gibi...
Soru : Ekranda izlerken en beğendiğiniz sahne hangisiydi ?
Kris : Benim için kavga ettikleri sahne.Ayrıca Jacob'la aynı uyku tulumunda olduğum sahne,muhteşemdi.
Taylor : Evet,üşüdüğü için ona sarılıyordum.Ama Edward düşüncelerimi duyuyordu.
Rob : Kesinlikle harika bir sahneydi.
Soru : Alacakaranlık'a şükürler olsun ki sayenizde siz tüm dünyayı dolaşıyorsunuz.En sevdiğiniz yer neresi ?
Taylor : AVUSTRALYA.Oraya kısa bir zaman önce gittik ve inanılmazdı.
Rob : Ben daha az egzotiğim.Chicago diyorum.
Kris :New York en sevdiğim şehirlerden biri ama Meksika'yı da çok sevdim.Oraya tekrar gitmeyi umuyorum.
kaynak:robertpattinson-tr

Hiç yorum yok: