19 Haziran 2010 Cumartesi

Eclipse Basın Konferansından Soru-Cevap


Tutulma için herhangi yeni birşey öğrenmek zorunda kaldın mı?

Robert: Sanırım doğru düzgün nasıl koşulacağını öğrenmek zorunda kaldım. Son ikisinde, aksak bir şekilde koştum, ve bu sefer daha düzgün bir şekilde koşuyor görünmeliydim. Bu yüzden, farelerin içinde koştuğu tekerlere benzeyen, dev bir koşu bandı üzerinde çok fazla zaman geçirdim, ve koşuşumu geliştirmek için bandın üzerinde koşarken filme çekildim.



Şimdiye Kadar Bir Kadının Aşkı İçin Herhangi Biri İle Kavga Ettin mi?

Robert: Evet, sanırım. Ama, kavganın aşk yüzünden olduğuna emin değilim. Daha çok gurur içindi.



Bu sefer Taylor Lautner ile daha yakından çalışmak nasıldı?


Robert: Evet, güzeldi, çünkü ufak tefek şeyler dışında Kristen dışında kimse ile birşey yapmıyordum. Ama, onunla olan sahnelerimiz Edward’ın bir takım basit duyguları yaşaması ile ilgili idi, mesela Jacob’ı kıskanması ve o sürekli etrafında olduğu için kendini kontrol edememesi gibi… Birilerinin kalkanınızın içine girmesine izin verdikten sonra daha büyük ölçekte duyguları oynamanız çok daha kolay bir hal alıyor. Bu yüzden, bunu Taylor ile gerçekleştirmek harika idi. O da gerçekten iyi bir oyuncu.



Özellikle çok keyif aldığın bir sahne var mı?

Robert: Bazı sahnelerde yer almak bile çok güzeldi. Bella’nın Jacob ve Edward’ın karşısında, her ikisi de bir aradayken, kendisi hakkındaki şeyleri açıkladığı sahneleri sevdim. İlişkilendirilecek ekstra bir durumdu. Filmin çoğunda Edward sadece Bella ile birlikte ve Bella sürekli Edward’a birşeyler açıklamaya çalışıyor, Edward onu başka bir adamla görmeye tamamen sıcak bakıyor ve bunu sadece onların ilişkileri ile ilgili değil, başka bir kişi ile ilgili olarak görüyor. Bu da durumu biraz daha ilginç kılıyor.



Sen de Edward gibi bir ruhun olduğuna inanıyor musun?

Robert: Evet, kesinlikle. Kimin söylediğini hatırlamıyorum, ama bir ruh ve bir cennet mutlaka olmalı, çünkü iyi insanlar Dünya’da yeterince ödüllendirilmiyorlar. Her zaman bu fikri sevmişimdir.
kaynak:robertpattinson-tr

Hiç yorum yok: