26 Haziran 2010 Cumartesi

"Daha Mutlu Görünmek İçin Yüz Nakline İhtiyacım Var"

Amerikalı oyuncu Kristen Stewart hayranlarının onu asık suratlı olduğu için eleştirmesi nedeniyle yüz nakline ihtiyacı olduğuna inanıyor. 20 yaşındaki Twilight Saga yıldızı hayranlarıyla buluştuğunda her zaman mutlu görünmek ve gülümsemek için yüz nakli istiyor.
Stewart şöhrenin onun için çok zor olduğunu kabul ediyor ve halk arasında hep aksi gözüktüğü için eleştiriliyor. O bir yabancı ona yaklaştığında mutlu görünmeye ve gülümsemeye çalıştığını da ekliyor, fakat o asla tamamen rahat hissedemedi "Ben şu an çok daha rahatım. Ben diğer ünlü insanların yaşadığı şeylere sahip olmamaya çalışıyorum. Bence sorun burda başlıyor." diyor Stewart.
"Etrafımda "Neden sadece rolünü oynuyorsun? Gülümse, ne hakkında konuşmak istiyorsan konuş." diyen bir çok insan var. Bende , "Ben gerçekten bunları yapmaya çalışıyorum. Sanırım yüz nakli yada benzer bir şeye ihtiyacım var. Fakat bu durum gittikçe garipleşiyor. kontrolu kaybettim."Fakat sonunda, Stewart'ın başkaları için kişiliğini değiştirme gibi bir planı yok."İnsanlar bunu yapmada benden çok daha iyi ve ben böyle iyiyim ve gittikçe iyileşiyorum yada her neyse, fakat kendimi bir şey yapmak için zorlamayacağım." diyor Stewart Access Hollywood'a.

Hiç yorum yok: