15 Nisan 2010 Perşembe

Robert’in İsveç Klick Dergisi Röportajı

23 yaşındaki Robert Pattinson “Beni Hatırla” filminde annesi rolünde İsveçli Lena Olin, babası rolünde Pierce Brosnan ve kız arkadaşı rolünde Lost dizisi oyuncusu Emilie de Ravin ile oynadı. Etrafını çevreleyen bu insanlar ve yeni James Dean olarak adlandırılması ile o kesinlikle bu haftanın en çarpıcı oyuncusu!Seninle en son karşılaştığımızda zamanının çoğunu film çekerek geçirdiğin için şöhretinden etkilenmediğini söylemiştin.
Bu durum değişti mi, yoksa halen arkadaşların ile bir pub’a gidip bir bira içebiliyor musun?
İngiltere’de çalışmak Amerika’da çalışmanın tersi. Geçen gün Londra’da bir pub’da yemek yiyordum, bir garson geldi ve bana “Alacakaranlık”taki çocuğa ne kadar çok benzediğimi söyledi. “Onun erkek kardeşi olabilirdin” dedi. Londra’da beni farkeden diğer insanlar da bundan o kadar rahatsız oluyorlar ki, beni rahatsız etmemek için bana bir daha bakmıyorlar bile.
Aile üyelerin bu durumla nasıl başa çıkıyorlar?
Annem her gün arayıp bana tüm dedikoduları soruyor. Kız kardeşlerimin, facebook hesaplarının zaman zaman hacklenmesi dışında bir problemleri yok.
Annene ne söylüyorsun?
Aileme karşı kendimi savunmaktan nefret ediyorum. Tanıdığım insanların benim hakkında yazılan bu haberleri okumalarını istemiyorum, çünkü yanlış bir izlenime kapılabilirler.Bu filmin yönetici yapımcısı sensin.
Bunun anlamı nedir?
Benden oyuncu seçimleri hakkında fikir istediler. Ama hiç itirazı olmadı. Emilie de Ravin’in bu rol için adı geçen herkesten çok daha iyi olduğunu düşündüm.
Filmde İsveçli bir annen vardı.
Evet, Lena. O inanılmaz bir aktris. Çalışırken onu izlemeyi çok sevdim. Onunla daha fazla ortak sahnemizin olmaması çok üzücü.İlk aşkın nasıldı?Romantik ve güzel. Ama sonra kötüye gitti. O benden ayrıldı (güler) ve bu konuda söyleyecek çok fazla bir şey yok.
Kaç yaşındaydın?
19 veya 20 yaşındaydım.Yakın zamanda yaptığın bir röportajda köpeğin ile çok yakın olduğunuzu söylemişsin.
Bununla ne demek istedin?
Bunu söylediğimde aslında espri yapıyordum. Ama köpeğim özeldi ve uzun yıllar boyunca ailemizin bir üyesi oldu ve geçen yıl öldü. O sanki bir kız kardeş gibiydi.
Şimdi yeni bir köpeğin var mı?
Hayır
Yeni bir tane almayı düşünüyor musun?
Sanmıyorum. (Gergin bir şekilde gülüyor ve gözlerini aşağıya indiriyor.) Bu konuda çok duygusalım.

Hiç yorum yok: