15 Nisan 2010 Perşembe

Robert Nepszava Ropörtajı 1


Meslektaşlarım Budapeştede senin ropörtaj vermeni bekliyorlar ama beni seni şimdiden tanıyorum ve senin çalışırken ropörtaj vermediğini biliyorum Budapeşte'de ki bu izin günlerinde ne planlıyorsun?
Daha önce doğu avrupada hiç bulunmamıştım ve herzaman gitmek istedim.Ne kadar meraklı olduğumu hayal edebilisin. Arkadaşlarımdan Budapeşte'nin çok güzel bir şehir olduğunu duydum.Tanıdığım insanlar daha önce kentinizde bulunmuş hepsi bayılmış ama ne üzücüdür ki o kadar çok boş vaktim yok. Ve tanınmayan bir turist olmak için pek şansım olmayacak.
Macaristandaki müzikal sahnen oldukça canlı ve sende müzik yapmayı seviyorsun.Birlikte büyüdüğüm tüm çocuklar müzisyenler ve çokta iyiler, genellikle onlarla birşeyler yaparım.Ne tür müzik aletleri çalıyorsun?
Şuanda kemanla şavaşıyorum, bir öğretmenle de değil kendi başıma. Çevremdeki herkez bunun hakkında mutlu değil. Ve kompozisyon yapıyorum, bu ilginç, oynadığım karaktere göre değişiyor.Remember Me'de oynadığım çocuk derin duyguluydu. O filmi çekerken birçok yeni şarkı yarattım. Bel-Ami'de ki adam kesinlikle sığ,dünyada hiçbirşeye dokunmamış biri,özellikle sanatla değil ve ben ona bürünmüşken şimdi tamamen mental bir blokem var.
Yarım zamanlı bir müzisyen olarak macar müzikal sahnesiylede ilgilendinNew york'ta ki o grubun adı neydi?
Gogol Bordello! doğu avrupa çingene müzikleri hakkındaki belgeseli yapanlar onlar değilmiydi? çocukluğumdan beri etik halk şarkılarıyla ilgilenmiştim. Yani elbette , macar müziklerinide kontrol etmek isterim.Bel-Ami'den konuşalım. Esasında sevgilini Nicole Kidman oynayacaktı...Ne oldu bilmiyorum,iptal etti... Anlamadım..Uma Thurman rolü aldı.Aşk hakkında...10 yıl kadar bir kıza takıntı yapmıştım ve onunla tek kelime bile konuşmamıştık. Ama o zamanlar yazdığım günlük hala bende aşık olmakta bir porblem varsa,onu açıyorum ve o insanı düşünüyorum,eğer eski aşkıma çektiğim acılar kadar değermi diye falan .Sonunda ona ne hissettiğimi söylediğimde çenesi düştü ve bana onun hakkında tek bir iyi kelime bile etmediğimi söyledi
CheesyKaç yaşındaydın?14Ve hiçbirşey olmadı mı?
hayır,çünkü aptal olduğumu düşündü. O kız yüzünden oyuncu oldum. Amatör oyunculuk dersine yazılmamın sebebi oydu.O zamandan beri bir seks sembolüne dönüştün ve ruh ikizini bulmak kolay değil şimdi,eğer onlara inanıyorsan bile.Ona inanmak isterim ama onu bu kadar erken bulursam başım dertte demektir.Çünkü yeteri kadar olgun değilim ,yani muhtemelen batırırım. Ve diğer şey ,seks sembolü olmak,kimse bana imrenmemeli, çünkü 14 yaşındaki kızlarda bana hayran ,bu benim içinde garip. eğer bu gerçeğin 2 yıl önce farkına varsaydımbiriyle çıkamazdım bile ,şimdi herkez bana takıntılı...tuhaf......
Eğer aktörlükten bu kadar kolay pes ettiysen neden bir aktör oldun?
Kazayla, asla benim kanımda olan birşey değildi. Okuldaki aktörlük sınıfına gitmedim. Oyunculuğa takıntı yaptığım o kız yüzünden düştüm,ve benim sahne etrafında olmama izin verdiler.Bir gün müzikal provaları yapıyorlardı ve bunun oynamak için harika bir rol olduğunu düşündüm. Seyirciye karşı hiç şarkı söylememiştim daha önce ama seçmelere gittim ve rolü alamasamda küba dansçısı olarak sahneye ilk adım attım Cheesy Cheesy:D sonra oyun bitti ve iyi aktörler gitti ,Thornton Wilder'ın bizim şehrimiz sonraki oyun olarak seçilmişti. Ve rol için uygun görünen tek uzun boylu çocuk bendim.Premier'den sonra menajer geldi ve benle anlaşma imzaladı.Temsilci Vanity fair'de ki rolü alma sebebimdir ve sonra Harry Potter'da yeraldım,bunları yaparken ,üniversiteye gitme vaktini kaçırdım ve kendime oyuncu demeye başladım.

Hiç yorum yok: