15 Nisan 2010 Perşembe

Robert Nepszava Ropörtajı 2

Ama hala Hollywood'a taşınmadın,hala Londrada yaşıyorsun çünkü seni rahat bırakıyorlar.Hala bir bira içmek için dışarı çıkabiliyormusun?
Bulunduğun bölgeye göre değişir. Londra benim kim olduğumu umursamayan barlarla dolu olan yeterince büyük bir şehir. Sadece onları bulmanız gerekiyor. Geçenlerde gittiğimiz bardaki garson bana Twilight'daki adama benzediğimi onun kardeşi falan olup olmadığımı sorup durdu. Benim öylesi köhne bir yere gideceğimi tahmin edememiş olmalı. Eğer sokakta beni farkederlerse genelde uzağa bakarlar ,yanıma gelmek için çok utangaçlar. Daha az şöhrette benim için yeterli olurdu ama bu böyle ve ben bunun pozitif yanlarına bakarım. Twilight bana remember me ve Bel-Ami gibi filmleri yapmam için kapılar açtı. sürekli çalışıyorum ve bunun ödülü nereye gidersem gideyim etrafımı saran bir çılgınlık. ama her oyuncu ekranda olmak ister ve eğer kalplerinin daha hızlı atmasını sağlayan roller alırlarsa o zaman buna gerçekten değer.
Etrafındaki histeri seni hiç etkiledimi?
Londra amerika'dan çok farklı. Orada normal bir hayat sürebilirim ve etrafımdaki gürültü orada bir kabus gibi görülür. Bazen bunun sadece bir rüya olduğunu düşünüyorum ve çabucak bırakmam gerektiğini. Bir filmden diğerine gidebilirim hiçbirşey olmamış gibi.Eğer bunu umursamazsam basitçe orada değilmiş gibi olur.Gitmesine izin vermek daha iyimi dedin?Evet,ünlü olduğumu unutmak ve kör gibi oyunamak daha iyi, itiraf ediyorum hala bu çabuk gelen popülarite ile nasıl başa çıkacağımı bulmaya çalışıyorum, beni geliştirmeden alıkoyacağından korkuyorum. Sadece oyuncu olarak değil kişi olarakta, belki ben hatalıyımdır.
Sesinde soru işaretleri duyuyorum yoksa benmi yanılıyorum?
[Belirsizliği duyuyorsun, ki bu odağı kaybetmekten çok farklı.Belirsiz olmak iyidir,çünkü olduğunu düşündüğün kadar stabil olmadığını farkedersin, ve tutunmaya çalışacak birşeyler bulmaya çalışırsın. En azından benim farkına vardığım şey bu, kendi kendimin psikoloğu olarak Cheesy Hayatlarında herşeye sahip oluta ofislerinde oturan o insanlar sadece gerçekten yaşamayı unutur. Ben yaşam için oyumu kullanmayı tercih ederim ve bu da bazen belirsizlik anlamına gelir.
Neden?
Çünkü her gün farkettiğimizden daha çok içinde. Duygusal hayatlarımızı yeterince fazla kullanmıyoruz. Yeterince derine inemiyoruz....Kristen ve senin yakında nişanlanacağınıza dair haberler vardı.Bu nişan olayı tamamen saçmalık, nereden geldiğin bile bilmiyorum bunların. Kristen benim arkadaşım (ya tabi ondan her gittiğin yerde senin peşinde Cheesy )ve onunla çalışmayı çok seviyorum.Yaşına göre daha olgun, gerçek bir profesyonel ,daha iyi bir partner arzu edemezdim,çünkü benim her hareketimi her cümlemi daha otantik yapıyor. Twilight gibi büyük bir film korkutucudur, çünkü beni plana koydu ve hayatım boyunca buna sahip olacağım. partnerimle birlikte bunların arasından geçmek önemli ve o mükemmel partner kristen. Çıtayı çok yükseltiyor ki bende buna erişmeliyim.Ama soruma cevap vermedin, bu demek oluyor ki...Kendime karşı savunmam dedikoduları takmamak,işime ve şöhretin pozitif yanlarına konsantre olmak. Bunun ne kadar büyük olduğunu hayal bile edemezsiniz ki artık oyuncu seçmelerine bile gitmiyorum.Şimdi etrafımda bir sürü insan var,beni arayan,senaryonun benim için iyi olup olmadığını soran. İnsanlar bana selam veriyorsokaklarda bana gülümsüyor, gelip elimi sıkıyor. Birçok insan tebrik etmek için beni durduruyor. O zaman etrafta bir çok iyi ,tatlı , ve normal insan olduğunun farkına vardım. Ve onlar çoğunluk.Hala etrafta korumalarınlamı yürümek zorundasın.
Bu seni rahatsız ediyormu?
Sadece çekim yaptığım zamanlar korumam var yada biryere gitmek zorunda olduğumda. Nerede yaşadığımı bilmedikleri sürece problem değil. Etrafımda bir kalabalık olduğu zaman bu beni rahatsız ediyor. Çünkü çekim yaptığım zaman sabah 5'te uyanıyorum ,eve geldiğim süre boyuncada hiçbirşey için enerjim olmuyor.Yatağa düşüyorum ,bugünlerde normal bir hayat nedir bimiyorum, ama hangi otelin daha güzel banyosu olduğunu sana söyleyebilirim CheesyOyunculuktan ayrı bir hayatın yokmuş gibi görünüyor.Bunda birşey var, orada ve burada sıkıcı bir hayatım var ,senaryoları okurum,filmler izlerim.Ve telefonun çalmasını beklerim.Birkere bir şeye evet dedimmi %100 kendimi veririm.ve şimdi işimden ayrı bir hayatım yokmuş gibi olduğundan beri ,mevcut rollerimde kendimi kaybetmişim gibi geliyor,onlar dışındaki herşeyi unutmuşum gibi.Perdedeki gerçek karakterleri böyle yaratıyorumBu asi gelene göre oldukça disiplinli görünüyor...Biliyorum,insanlar beni james dean ile karşılaştırıyor ama ben buna inanmıyorum. ben asla asi olmadım. İnsanların bana ne yapmam gerektiğini söylemelerini sevmiyorum ,ama sırf bunu yapmış olmak için asileşmem.
Seks sembolü olmana karşı bilemi?
Herhangi birisi benim gibi az konuşan bir adam olduğu zaman,insanlar kolayca onun seksi olduğunu düşünür,çünkü onun bir sırrı olduğunu sanarlar.
Ve senin yada onların sırrı yokmu?
Oh, benim /bizim sırrımız var.Belki onlar birisi kalplerini kırdığında daha kolay kabullenirler, yada tam tersi.Birisinin kalbini kolayca kırabilirsin. Çoğu vakada insanlar ne yaptığının farkında bile olmazlar.
Ve birisi sana öylemi yaptı?Nasıl hayatta kalmayı başardığımımı demek istiyorsun? Hiçbirşey olmamış gibi davranmaya çalışıyorumRutinmi?
Elbette. neredeyse hergün oluyor.O zaman son olarak kalp sıkıştıran bir sese sahip ve senin kalbini asla kırmayacak bir kadınla hoşçakal dememe izin ver. Belki ondan hoşlanırsın ve Budapeştede buluşursun. Sana palya bea'nın CD'lerini getirdim.teşekkürler. Eğer Budapeşteye gelmezsen ve onu görürsem ona hürmetlerini sunucam.

Hiç yorum yok: