21 Aralık 2012 Cuma

Kris MTV Röportajı


 MTV Röportajı 


Hikayenin ve dolayısıyla filmin dili hakkında:


"Öncelikle hikaye 1948'de geçiyor dolayısıyla insanlar o dönemlerde değişik bir ahenkle konuşuyorlar, neredeyse farklı bir aksan gibi. Onun (LuAnne'in) pek çok ses kaydını dinledik ve herkes beş dakika sonra etrafına bakınıp gülmeye başladı, çünkü hiç kimse onun konuşma şeklinin bu kadar bulaşıcı olmasını beklemiyordu. Sanki birden bire herkes ona deli gibi vurulmuştu, ses tonu nasıl desem çok melodikti. Ben çok monoton bir şekilde konuşuyorum fakat onun sesi bir yükseliyor, bir alçalıyor ve sürekli değişiyordu. İnanılmaz etkileyiciydi. Los Angeles'ta büyüdükten sonra Denver'a taşınmış fakat bize sanki bambaşka bir evrende yaşamış gibi gelmişti."


"Dikkatimi çeken en önemli şey bir şeyden bahsederken çok fazla kelime kullanmalarıydı. Onun (LuAnne) sürekli kullandığı bir laf vardı ve ben de bunu kendi konuşmama aktarmaya çalıştım, nihayetinde de başardım. Sürekli "herhangi bir durumda" ("in any case") diyordu, daima bir ondan bir bundan bahsediyor ve ard arda milyon tane farklı şeyden bahsediyordu. Anlattığı her şeyden sonra hep "herhangi bir durumda" lafını kullanıyor. Bu çok sevimliydi."


Yetişkinlere yönelik olup gençlere uygun olmayan ilk kez izlediği veya okuduğun şey ne sorusuna 'Yolda' cevabını veriyor ve ailesinin ona kural koymadığından bahsediyor:


"Benim için kurallar yoktu. +18 filmler izlememi hiçbir zaman yasaklamadılar. Nedenini bilmiyorum."


İzlediği +18 filmler:


"'Taxi Driver'ı (Taksi Şoförü) çok çok küçük bir yaşta izlemiştim. 'The Shining' (Cinnet) de favori filmlerinden biriydi. Çok küçükken 'Castle Freak' beni acayip korkuturdu ama ne komiktir ki 'The Shining'de hiç korkmamıştım. Bunu seviyorum. Kesinlikle favori filmlerimden biri."


En son ne zaman eğlence olsun diye dans ettin?


"Bu sabah. Her sabah. Ufak dans hareketleri yapıyorum."


Dünkü geceki konserde (12-12-12 konseri) eğlendin mi?


"Evet. Aslında konserde pek kalamadım çünkü filmimizin gösterimi vardı. Fakat harikaydı, böyle bir şeyin parçası olmaktan çok mutluydum." 


'Focus' hakkında:


"Focus'a kadar başka bir şeyler daha yapmak istiyorum ama sanırım olmayacak... Güzel bir proje bulamadım."


"Çok iyi bir hikaye. Önceki gün filmle ilgili tek söylediğim şey komedi olduğuydu, sanki 'tamam millet gülmeye hazırlanın, çok komik olacak' der gibiydi. Ama ben gerçekten komik buldum. Harika bir hikaye."


Snow White and the Huntsman devam filmine hala sıcak bakıyor musun?


"Evet, elbette. Proje uzun süredir ne durumdaysa hala öyle, henüz bir ilerleme yok. Fakat insanların hikaye ve devam filmi konusunda oldukça istekli olduklarını görüyorum."


Josh'un Twilight'ın devam etme olasılığı esprisi üzerine:


"Hayır, artık onların aramalarına cevap vermiyorum!"


Son Twilight tanıtımları hakkında:


"Evet, mümkün olduğunca tadını çıkardım. Her şey çok güzeldi. Fakat diğerlerine oranla çok farklıydı. Ama yine de güzeldi."

Hiç yorum yok: