25 Temmuz 2012 Çarşamba

Tanıtım Kartları


Breaking Dawn Part 2 için Comic Con'a özel yapılan tanıtım kartlarında karakterlerin söyledikleri

Carlisle: ''Aro, senin kanunların burda geçerli değil.''
Esme: ''Aileye hoşgeldin.''
Emmet: ''Onun yeni doğmuş olduğundan emin değilim. O çok... evcilleştirilmiş.''
Rosalie: ''Ve böyle hareketsizce oturmak yok, insanlar bunu yapmaz.''
Jasper: ''Aferin, Bella. Ben hiçbir zaman yeni doğmuşların bu kadar kontrollü olduğunu görmedim.''
Alice: ''Müthiş görünüyorsun, Bella.''
Carmen: ''Bunu hissediyorum.''
Eleazer: ''Senin çok güçlü bir yeteneğin var.''
İrina: ''Cullenlar masumdur. Ben, benim hatamı için tüm sorumluluğu alıyorum.''
Katrina: ''Volturi hepimiz için gelecek!''
Tanya: ''O ölümsüz değil.''
Stefan: ''Sizi aptallar. Volturi burada olanları asla affetmeyecektir.''
Vladimir: ''Volturi'nin size karşı hareket ettiğini duydum, ama tek başına değilsiniz. Şimdi savaş zamanı!''
Liam: ''Kimse İrlandalılar gibi isyan başlatamaz''
Garret: ''Bu inanılmaz bir kadın. Eğer bunu yaşarsak, her yerde kadını takip edeceğim.''
Amun: ''Size yardım edemem, Carlisle. Gitmemiz gerek. Benjamin, biz ayrılıyoruz.'' 
Benjamin: ''Amun'un arkadaşlarıyla hiç karşılaşmadım. O bunu gizli tutuyor. Biz size katılacağız. Ben doğru olanı yapacağım, Amun. Lütfen sende yapabilirsin.''

1 yorum:

B.Kaya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.