24 Temmuz 2012 Salı

Mackenzie Foy Röportajı




- Gerçekten seninle çalışan diğer oyuncuların oyunculuk deneyimlerinden neler öğrendin bilmek istiyorum?
Mackenzie: ''Eh, ben onları seyrederek öğrendim, kendileri gibi davranmalarını ve daha sonra nasıl canlandıracağı karakter olacaklarını öğrendim.''


- Şimdi, basın toplantısında küfür kavonozundan söz etmiştin... Kim en büyük suçlu oldu?
Mackenzie: ''Dediğim gibi, kimsenin başının belaya girmesini istemiyorum!'' 


- Peki öyleyse küfür kavonozuna en az para koyan kimdi yada hiç koymayan?
Mackenzie: ''Um… Stephenie (Meyer), Taylor (Lautner), Noel (Fisher), Dr. Guri (Weinberg), ve benzeri diğer bazı kişiler vardı. Bayan Tracey (Heggins), Miss Judi (Shekoni). Cullen çocuklarının çoğu. Onlar herhangi bir küfür söylemedi. Oh! Ve Bayan Ashley (Greene). O hiç söylemedi.''


- Taylor, Kristen and Rob ile ilk tanışman nasıldı?
Mackenzie: ''Kristen ve Rob'un saç ve makyajı yapılıyordu ve ben ilk kez Taylor'la tanıştığımı hatırlıyorum... aslında ilk sahnede.''


- Kim sette en büyük muziptir? Veya en büyük şakacı?
Mackenzie: ''Rob oldukça komikti. Onun bazı çok komik esprileri vardı.''


- O seni çok mu güldürüyor?
Mackenzie: ''Evet. Ve Bay Guri, o da gerçekten çok komikti.''

Hiç yorum yok: