16 Ocak 2014 Perşembe

Kristen Stewart ve Nicholas Hoult


Kristen Stewart ve Nicholas Hoult Aynı Filmde! 

Kristen Stewart, yönetmen Drake Doremus'un fütürist aşk hikayesi "Equals"ta başrol oynamayı kabul etti ve bu durum onu acayip endişelendiriyor.

George Orwell'in klasik romanı 'Equals', 1948 yılında yazılmış 1984'deki gelecekle ilgili. Bu yıl çekimlerine başlanacak olan film kitabın biraz daha güncellenmiş bir versiyonu olacak.

Kristen Stewart: ''Bunu kabul ettiğime inanamıyorum. Ben çok endişeleniyorum. Film, çok basit bir konsept üzerine kurulu olmasına rağmen, aşırı iddialı. Equals'ta bazı şeyler yolunda gitmiyor çünkü toplumun sahip olduğu insancıl duyguları kimse görmezden gelemiyor. Bu çok etkileyici bir hikaye.'' 

Drake Doremus: 'Aşkın artık var olmadığı bir dünyada yaşanan bir aşkı anlatıyor.''

Kristen Stewart: ''Drake'ın yöntemine güveniyorum ve ben gerçekten doğal ve gerçek bir şey yapacağımıza inanıyorum. Ama Drake'e söyledim 'Benden bunu yapmamı bekleme, bu çok zor.' ama o 'hayır' cevabını bir türlü kabul etmedi. Daha öncede yönetmenlere red cevabı vermiştim fakat hiçbirine bu kadar çok hayır dememiştim.''

2011 yapımı "Like Crazy"de rol alan Jennifer Lawrence, Parker'ın senaryosunu ilk okuyan aktrislerden biriydi. Doremus filmin, hikayesiyle Lawrence'ı ağlatmasına rağmen kendisinin rolü benimseyemediğini söylüyor.

Drake Doremus: ''Nick ve Kristen'ın harika bir kimyaya sahip olacağını kafamda belirlemiştim.''

Kristen Stewart: ''Bu çok ama çok destansı bir aşk hikayesi olacak, korkuyorum.''

Hiç yorum yok: