17 Ağustos 2012 Cuma

Daily Show'da Aldatılma Konsu



DAİLY SHOW'DA ALDATILMA HAKKINDA KONUŞULAN KONU 

John: "Alacakaranlık hayranları, hoşgeldiniz, bu bir komedi şovu ve politika ile medyayı barındıran türlerden. Ve işte Robert, senin için endişeleniyorum. Her şey iyi mi?"

Rob: "Artık salak gibi ses çıkarmaya başladım. Ama hayatımdaki en büyük sorun, değersiz olmam. Bir gazeteci tutamadım."

John: "Şöyle düşünmüyor musun? Bende son seferinde çok kötü bir ayrılık yaşadım, beni kurtaran Ben ve Jerry oldu. Ve oğlum. Bence sen hepsinden daha iyisin. Onu kaldırımın kenarına tekmele gitsin. Ya da her neyse. Gençken biriyle ayrıldığında dünya bitiyor gibi hissedersin. İlk defa tam tersine dünyanın böyle tepki gösterdiğini gördüm. Dilerim işinde, özel hayatında iyi olursun. Senin için en iyisini diliyorum."

Rob: ''Ben Cosmopolis hakkında konuşacağımızı sanıyordum.''

John: ''Evet, şimdi Cosmopolis'den bahsedelim.''

Hiç yorum yok: