20 Ocak 2012 Cuma

Josh Tavsiye İstiyor...


Josh Hutcherson Rob'dan Hayranlarla Baş Etme Konusunda Tavsiye İstiyor
Josh'a Açlık Oyunları çıktıktan sonra işlerin daha da çılgınlaşacağını söyledik.
"Biliyorum, biliyorum. Bunu iple çekiyorum. Bunun hakkında gerçekten heyecanlıyım." dedi.
Ve daha sonra ona şöhretle baş etmek adına biraz tavsiye almak amacıyla Robert Pattinson'u arayabileceğini söyledik - Ve Josh ona ne söyleceğini kesin olarak biliyordu.
(We told Josh that things are going to get crazier once The Hunger Games come out!
“I know, I know. I’m looking forward to it. I’m really excited about it,” he said.
And then we suggested he call Robert Pattinson for a bit of advice on dealing with fame — and Josh knew exactly what he’s say to him.
“What do I do — help me!” Josh said)

"Ne yapmalıyım - bana yardım et!" dedi Josh

Hiç yorum yok: