18 Temmuz 2011 Pazartesi

Jackson'dan B.D.Hakkında Açıklamalar



Jackson Rathborne, Melissa Rosenberg’in şimdiye kadar bahsettiği kadarıyla Breaking Dawn’ın doğum sahnesinden tüm ekibin çok etkilendiğini belirtti. Spike TV Scream Ödüllerinde “Sanırım ekipteki herkes bu konuda çok heyecanlı ve beklentilerin ötesinde ne kadar güzel yapılabileceği konusunda şaşkın. diyor.
Nikki Reed de Jackson’ın söylediklerini doğrulayıp ekliyor; “Yoğun, gerçekten çok yoğun olacak.” diyor. “Rosalie bunu her zaman çok istediğimden bu filmde cidden çok kritik bir rolüm var. O yüzden çok sıkı çalışıyorum. Her gün 3 saat oyunculuk koçumla birlikte çalışıyoruz. Bu işi gerçekten çok önemsiyorum ve iyi olması için çalışıyorum.” diyor.

Her ne kadar iki filmin çekimleri önümüzdeki bahara kadar devam edecek olsa da Jackson ve Nikki toparlanıp ekibe veda etmenin kolay olmayacağını biliyorlar. “Bu ekiple birlikte çalışırken gerçekten çok güzel zaman geçirdim. Ve tabi hayranlarımız inanılmazdı ve hepimize çok destek oldular .” diyor Jackson ve devam ediyor. “Veda etmek gerçekten zor olacak.”

Nikki ise yüzünde büyük bir gülümsemeyle cevap veriyor; “Daha uzun bir süre devam ediyor olacak.”diyor ve ekliyor. “Ama tabi bittiğinde gerçekten çok üzüleceğim. Çünkü cidden süper insanlarla çalışıyorum. Gerçekten çok sevdiğim insanlarla çalışıyorum. Çok yetenekli yönetmenlerle çalışıyorum ve tabi seri sayesinde bir sürü yeri görme ve bolca seyahat etme imkanım oldu.”

Hiç yorum yok: