12 Aralık 2010 Pazar

Ben Barnes - Edward Seçmeleri ve Kris Hakkında



Vampir canlandırmaktan bahsetmişken, “Twilight” yönetmeni Catherine Hardwicke, Edward Cullen rolü için düşünülen son dört aktör arasında senin de olduğunu söylemiş. Hepimiz sonunda Robert Pattinson’ın seçildiğini biliyoruz fakat senin Twilight seçmelerin nasıldı?


Birkaç tane seçme oldu. Ben onların kararlarına neredeyse yaklaşan ilk kişi oldum. Her şey iyiydi. Çabucak ilk Twilight kitabını okudum. Gerçekten çok eğlendim. Kristen Stewart’ın harika olduğunu düşünüyorum. Bence gerçekten iyi bir aktris. Ve Catherine Hardwicke’te çok iyi.


Fakat sonunda iki şey vardı: Birincisi, “Narnia” ve “Twilight”ı karıştırmak istemediler. Bence seri çekerken, hala birini canlandırıyorken diğerine de geçmek karakterleri karıştırmak açısından tehlikeli. Ve o (Catherine) kesinlikle Prens Capian’ın Edward Cullen’a dönüşmesini istemiyordu. Bu çok anlamsız. Ve ikici olarak, hala 30 yaşında birisini canlandırıyordum ve 17 yaşında birisini canlandırmamı kimse görmek istemiyordu. Bu biraz can sıkıcı olacaktı.


Ve tabii ki, Robert Pattinson’ın hayatında baş etmek zorunda kaldığı hayran ve paparazzi çılgınlığını da yaşamak istemiyordun.

Kesinlikle doğru!

Mesaj panolarında insanların seninle ilgili ne düşündüğüyle ilgili bir araştırma yaptım, ve görünen o ki çok sayıda insan, “Vampir Akademisi” kitapları film olduğu takdirde Rus Vampir Dimitri Belikov rolünde seni görmek istiyorlar. Bununla ilgili bir şey duydun mu?

Hayır. Vampir Akademisi? O kitapları bilmiyordum. [Rus aksanı takınarak] Dimitri!

Ve tabii ki sen daha önce Rusu canlandırmıştın. 2008 yapımı “Biga Than Ben” filminde. Yani karşına böyle bir teklifle gelinirse, Dimitri Belikov’u canlandırma fikrine açık mısın?

Rus rolünde oynamaktan hoşlanıyorum. Rus aksanımı, “Bigga Than Ben” filmini çekerken, rol arkadaşım Andrew Chadov ile kalarak geliştirdim. Dairede sadece yatak vardı. [Rus aksanını kullanarak] Ve onun söylediği her şeyi taklit ediyordum.


Hiç yorum yok: